M-am mutat pe JohnCristea.RO

vineri, 6 martie 2009

| Ce poti face intr-o clipa |


Iar retoricul intervine. Se apropie de mine, se grabeste, insista, transpira, se toceste mai rau ca o pila, se rupe, se dezleaga, tuna si fulgera, apoi vezi totul ratacind in noroaie, doar intr-o clipa.

Verdele la semafor, sarutul sub clar de luna, mintea fugindu-ti fara sa oboseasca, rasul ce-ncepe si nu sti cand se termina, prima gura de apa ce-ti potoleste setea, prima ninsoare, sau primul ghiocel rasarit imediat dupa... Totul e potrivit intr-o lume perversa, totul sincronizat la secunda.

Si imi pare ideal ca mana ta sa fie mai libera, ceasulului sa-i rapesti timpu’ ,ciocanele sa-l zdrobeasca, sa sari in jos spre imposibil, sa crezi, iar trambulina sa te salveze, sa rostesti cu mintea si sufletu’ sa presara incredere, sa comunici fara cuvinte.

Si parca un poet are mai mult farmec atunci cand ii intalnesti rima. Viata ta pe o panza intinsa pe toti peretii, rupta in colturi, jignita de timp, culoarea palita de-un soare crud si inca respira si inca se-admira, si nu e singura, e ca in povesti.

Ai lacrimat si ai fugit spre oglinda, ai vrut sa nu pierzi nimic, ai castigat incredere si totu’ a durat o clipa, ai clipit. Si parca-mi aduc aminte cand ai fugit...

In camera ta zace un pat dezvelit, e rece si nimeni nu sta in el,asteapta momentul cand se va cladi un reciproc. Se va simti...

Si tu vei spune intre doua batai de inima, intre caderea unei nopti si revenirea zilei, intre vidul din mintea ta si umezirea buzelor, vei spune totul, vei spune... Te iubesc.

Urmeaza imagini scrise, urmeaza pete de culoare, urmeaza ceea ce e inainte de sfarsit, urmeaza inceputul unei noi clipe si n-ai sa mai astepti nimic.

Astfel ploaia continua si fiecare o vede cum suporta si geamu’ e in dublura si eu numar trei, am doua bucati ce se elimina si una ce-mi bruiaza ideea.

Dincolo e imaginea a ceva facut intr-o clipa uitata, dincolo e ceea ce ai lasat inainte sa vii aici, dincolo e dormitoru’ de veci, dincolo nimic nu mai e...

Acum... la ce nu-ti place... da NEXT...

FINISH

7 comentarii:

  1. cuvinte insirate fara nici un sens ....ar spune unii....dar care redau realitatea.....felicitari john...m-ai lasat fara cuvinte...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. poti face multe intr-o clipa,poti sa zambesti,poti sa faci p cineva fericit(a);poti fi trist,k apoi in urmatoarea clipa sa fi fericit,sunt f multe si nu stau sa ti le insir aici,dar eu cred k "cea mai mare lupta o dai cu tine insuti,te afli in ambele tabere"...alice

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit intr-o clipa :)... ai un stil aparte...imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-o clipa poti sa pierzi totul ...sau sa castigi...viatza asta e o cursa infernala iar ea are o singura destinatie...deschide ochii si traieste aceasta viatza zuuuuuuuuuuuper , p bune merita:*:*:* u know m3 p bun3:))

    RăspundețiȘtergere
  5. intr-o clipa te poti prabusi...o clipa ca asta...da mi Doamne forta!
    Ps: Blossom.C.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaaa si intr o clipa nu poti face multe..ci un singur lucru... ca de ar fi sa ai posibilitatea ca intr o clipa sa alegi ai putea schimba cursul intamplarilor;)

    Ps:Blossom.C.

    RăspundețiȘtergere
  7. As vrea sa dorm si sa visez. Of, maine parca ii vad si parca ii si aud schimbam nedumeriri, caznindu-se sa ma trezeasca pe mine, pe mine, care mi-am inchis un ochi de mii si mii de ani. Nefericitii nu vor stii nicicand sa pretuiasca minunatia unui vis de o clipa.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog