M-am mutat pe JohnCristea.RO

miercuri, 18 februarie 2009

| Telefonul meu, atractia babutelor |


Ca sa am si mai multa pofta de viata am sa-ti spun ce mi s-a intamplat in urma cu putine ore.

Telefonul meu, setat pe silentios, suna de zor, nu l-am observat ceva vreme, la un moment dat am vazut ceva ce se stinge si se aprinde, era mai furios decat credeam, era ecranul telefonului meu ce-mi spuneam ca am un alt apel, privat...

Nu am stat pe ganduri si am raspuns. Nu raspund cu "pronto" ci cu alo, dupa care un moment de tacere se lasa, parca zici ca eram pe "mute", dupa care ceva rupe momentul unic si parca la ceva se da "plei"...

Incepe o babuta sa vorbeasca, imi semana cu cineva, dar nu-mi puteam da seama, am raspuns, m-am bagat in joc....

"Plei" si tu inchipuindu-ti ca vorbesti cu babuta...


Buun, si gandeste-te ca asta am auzit eu in telefon si abia am gasit vocea babutei, dar farsa tot mi s-a facut. O poti proba pe oricine, vei vedea ca se pica usa in plasa.

Tu babuto, sexi cum esti, sa vii aici pe blog sa ne rostesti, cuvinte suave si darnice, sa rupi din rasul tau haios, sa faci farse la toti. Multumesc celui ce a inventat nebunia asta, ma astept la si mai mult.

Si imi e ciuda ca nu stiu cine a fost faptasu', eu sunt victima. Vreau sa dau si un premiu, deci astept...

Si... revin...

9 comentarii:

  1. "Noooo tulai da io-s placintutza"...pacat ca nu ai toata inregistrarea....eu o am:)) inclusiv cu vocea ta:)) puteam sa jur ca vei scrie pe blog despre patania asta iar daca erai destul de atent puteai sa si ghicesti cine e, pentru ca pe fundal se aud niste voci :)) felicitari ca ti ai dat seama ca e pe repeat putin tarziu ,dar ti ai dat seama: unui tip ii pusesem inregistrarea de 3 ori si el tot raspundea ca daca am multe lemne:)) ca i s-a stricat drujba ca ar veni-- bun la misto dar nu se prinsese.That`s the point

    PS: Blossom.C

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, astept si eu inregistrare pe mail-ul laobarfa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. urasc apelurile cu numar ascuns, de ceva timp nu mai raspund daca se intampla sa primesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau pt tn john,e veche asta cu babuta,deja sunt altele mai noi,iar la anonime,fa ca mine zi doar alo,iar dk nu raspunde,nu te enerva,lasa telefonul asa si nu mai asculta ,cat crezi ca o sa stea,la mine a mers ...dk ii ignori,or sa se enerveze ei ...

    RăspundețiȘtergere
  5. veche neveche a muscat o :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sE PARE CA "RATATU" IN SINE CARE SUNA CU NUMAR ASCUNS SAU RATATA,nu isi da seama sau nu realizeaza cea ce face! Daca atata o duce capu nu avem decat un singur lucru de facut,sa ne lingem pe oua ca si asa vine pastele si sa ne facem ca ploua!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Ratatele" care au sunat au sunat pentru a face o "mica" farsa si au sunat cu PRIVAT-ASCUNS cum doritzi voi sa spuneti, pentru ca John devine insistent cand are de a face cu numere noi...acum fiecare cu parerile lui(de ex pe mine cand ma suna cineva cu numar privat raspund- daca nu vorbeste inchid iar daca injura ii raspund frumos.. nu cu injuraturi ca nu suntem in mahala apoi inchid,iar daca unii anonimati se simt mai inteligenti vorbind urat e strict problema lor)...ideea in sine era ca John a afirmat ca nu i se pot face farse-si 3 sferturi din farsa a functionat.Deci afirmatia cu anonimatul nu are nici o relevantza aici
    PS: Blossom.C

    RăspundețiȘtergere
  8. Dj John...cand iti spun ca te cauta fanele nu ma crezi :>

    RăspundețiȘtergere
  9. va sa zica..intamplarea asta ai postat-o pe blog ca sa mai adaugi ceva? sau sa impresionezi? se pare ca de data asta tu ai fost cel impresionat..poate nu te asteptai ca un grup de fete sa-ti faca o farsa..dar.."gogoasa tot ai muscat-o" mister john ..oh dar cum e posibil ca un tip atat de inteligent precum esti tu sa nu-si dea seama? ne-ai uimit :)) trebuie sa recunoastem..pentru cel care a postat un comment mai mult sau mai putin "rautacios" te anunt ca pe noi chiar ne duce capul spre deosebire de altii :)) si mie mi s-a facut farsa si n-am muscat-o...ba chiar am luat-o ca o pe gluma mi se pare ceva firesc sa te mai distrezi din cand in cand ..trebuie sa fii prea idiot ca sa nu-ti dai seama daca esti putin atent :)mai ales la un moment dat cand faza se repeta.. si tu john.. of .. ne-am amuzat teribil cand te-ai prins ...mai tarziu da te-ai prins cum a spus si Blossom.C ..but never mind ..eu personal nu raspund la apeluri private sau numere necunoscute ..dar m-am gandit ca poate e ceva urgent .. iar morala..din toata povestea asta..no stress people life`s good ! cat despre noi..nu suntem niste "ratate" ci doar niste mici dracusori >:) BE CAREFUL YOU CAN BE THE NEXT :)) @Stafida .. care era faza cu fanele? :))


    ps:alta "veriga" din lantul vesel ca sa ma exprim asa ;)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog