M-am mutat pe JohnCristea.RO

marți, 3 iunie 2008

| Caut prieteni adevarati|


Postez pe blog mesajul asta pentru ca simt ca altfel nu se mai poate.Forte curand am sa dau si vreun mesaj prin Raid la o sectiune numita diverse si poate cineva va vedea mesajul.DEci caut prieteni adevarati.

Nu am pretentii...nu vreau decat incredere si comunicare.Nu vreau sa fiu vorbit pe la spate ci vreau sa fiu ascultat, iar eu la randul meu sa fac acelasi lucru.M-am saturat de falsitati si mi se face scarba de cei ce nu apreciaza nici macar o farama din mine.Presupun ca tu esti in stare sa te incadrezi in aceasta selectie.Eu vreau sa te aleg, dar vreau sa-mi fii prieten ci nu dusman.

Daca as fii singurul care cauta ceva adevarat parca m-as bucura mai mult.Dar nu prea e nimeni in lumea asta cu prietenii langa el decat cu anumite scopuri.De ce naiba toti profita de tine si apoi te dau naibii?De ce nu le pasa si te lasa sa crezi ce vrei tu doar pentru ca s-a ivit ceva mai bun.

Prietenul tau ce mai bun va sta mereu in umbra....se va feri sa recunoasca ceva, iti va sari in ajutor atunci cand vei avea nevoie si nu iti va cere nimic in schimb.Poate vei uita sa-i spui si multumesc si nu-l vei observa deloc.Dar el nu se va supara, se va multumi ca tu esti fericit.

Caut...si caut...si iar caut...Eu obosesc destul de repede si nu stiu ce sa aleg, iar atunci cand ma grabesc iau numai decizii stupide.Devin irascibil cand imi tremura privirea doar pentru ca am inceput sa plang si suflu impotriva vantului doar ca sa nu-mi stearga lacrimile.

Care e scopul meu...?Caut prieteni adevarati. mai multi la numar, dar care sa-mi fie alaturi mereu si sa nu ma lase la greu.Vreau ceea ce putin au sau chair nimeni.Eu ofer asa ca poti oferi si tu, pentru ca altfel o sa traim asa de nebuni doar ne atingem scopul si nu ne pasa de cei din jur.

Mereu port discutii cu persoane pe care nu le cunsoc de mai mult de o clipa si raman placut impresionat cand gasesc increderein straini.Mi-as "etala" toate experientele mele doar pentru ca asa simt eu.Iar strainul nu ma trada.....el singurul meu prieten ...poate va deveni unu' adevarat.

Doar ca nu vreau sa mai plec nicaieri de nebun...sa astept degeaba....sa adorm fara sa fie cineva langa mine....sa tin in mine si nimeni sa nu ma asculte, sa plec capu' la vorbe si sa ma invidieze cineva doar pentru ca am eu mai mult sau mai putin.Urasc prostia atunci cand dau de ea....ea ma uraste ca inc anu m-a prostit....dar acum vreau prieteni adevarati....

Ce zici...? Te oferi? Ce stii sa faci ?ti-am zis nu vreau mare lucru....vreau doar ce e mai important...stii deja si tu....eu sunt eu....iar tu...esti persoana de care am nevoie

40 de comentarii:

  1. putini stiu ca o prietenie adevarata se bazeaza pe incredere si respect reciproc...putini stiu sa dea fara sa ceara nimic in schimb, fara sa fie invidiosi pe realizarile tale...si totusi noi mereu suntem alaturi de ceilalti, iar ei mereu ne intorc spatele..de ce? oare chiar meritam asta? eu nu cred...

    RăspundețiȘtergere
  2. PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
    PRIETENII ADEVARATI: Din cauza lor nu mai ai mancare.
    PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
    PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai cu TATA/MAMA
    PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor spune cu ce-ai gresit.
    PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand "Fir-ash ... ce-am belit-o ... da a fost marfa :D!"
    PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
    PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine
    PRIETENII FALSI: Iti imprumuta chesti pentru cateva zile ca mai apoi sa ti le dea inapoi.
    PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale.
    PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
    PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine numai cu citatele tale.
    PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma daca asa a facut si restu lumii.
    PRIETENII ADEVARATI: Vor lua tot restul lumii la capace pentru ca te-a lasat in urma.
    PRIETENII FALSI: Vor bate la usa de la intrare.
    PRIETENII ADEVARATI: Intra direct si spun "AM AJUNS ACASA!"
    PRIETENII FALSI: Sunt pentru o perioda.
    PRIETENII ADEVARATI: SUnt pe viata.
    PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
    PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune "Termina-ti bey paharu de baut ca nu irosim alcoolu'."
    PRIETENII FALSI: Te vor barfi celor care te barfesc pe tine.
    PRIETENII ADEVARATI: Le va rupe muia.

    RăspundețiȘtergere
  3. viata m-a invatat,sa aleg doar unul,adevarat prieten...
    simti nevoia de mai multi prieteni,si unul este de ajuns,sa sti sa-l pretuiesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca si tu gresesti.stii nu toti oamenii sunt la fel,poate ca tu uneori exagerezi cu anumite chestii sau nu intelegi.Prietenii nu inseamna sa fie mereu de accord cu tine sau sa-si petreaca timpul doar cu tine.Prietenii sunt acele persoane care ti-au dovedit ca poti avea incredere in ele care nu ti-au zis secretele mai departe,si care atunci cand ti-era mai greu au stiut sa te ajute sa te ridici.Ei te critica,ei te lauda fara nici o retinere.Din cate am inteles eu aici esti dezamagit de niste prieteni...am dreptate?analizeaza bine de ce te-ai suparat pe ei ca poate candva persoanele alea ti-au fost alaturi dar tu n-ai observat...sau te-ai suparat pe ele doar pentru ca n-au reactionat cum vroiai tu?gandeste-te bine ca poate tocmai acuma ti-ai pierdut niste PRIETENI ADEVARATI!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te tot plangi atat ca nu ai prieteni adevarati ...dar nu te gandesti ca atunci cand ai avut nu ai stiut sa ii tii aproape sa ii faci sa te inleleaga si mai ales sa ii intelegi...Nu crezi k esti singurul care nu a stiut ce vrea ...si atunci knd ia pierdut pe cei din jurul lui nu a stiut cum sa faca ca macar pentru un moment sa ii aiba inapoi..sa isi ceara scuze k mai apoi sa faca celasi lucru ce l-a invatat de mic ...SA NU APRECIEZE PERSOANELE DE LAGA EI/EL...;););)INVATA sa te schimbi si u asa cum si tu la randul tau incerci sa ii schimbi pe altii ...chiar daca nu vrei ...dar faci lucrul asta;);)

    RăspundețiȘtergere
  6. GANDESTE-TE k poate si u ai gresit o data sau poate chiar de nenumarate ori fara sa constientizezi asta ...mai uita-te si la cei din jurul tau inainte de a zice ceva despre ce simti u...NU TOTI SUNT LA FEL...FIecare e altfel in felul lui;)!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat ca sunt multe comment-uri cu Anonim...desi as presupune cine se ascunde dincolo de un fake...ideea e ca eu nu am schimb pentru cine nu merita....daca imi intorci o data spatele...e de ajuns sa nu-mi fi alaturi....tradezi o data si te inveti....si astfel ucizi o incredere...vina nu e a mea...nici a altora....e doar o trecere....

    RăspundețiȘtergere
  8. da john...invata sa-ti ceri scuze knd gresesti ;) altfel vei avea doar falsi prieteni...sau u esti mai special si nu gresesti niciodata?ma km indoiesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. problema e alta..."anonim"...ca de data asta nu eu am gresit.....intelegi ?era bine daca as fi gresit eu...ma simteam jalnic si totusi stiam sa-mi cer iertare...acum ma simt penibil ca nu pot crede cum unii sunt atat de falsi...

    RăspundețiȘtergere
  10. nici makr n-ai tupeu sa l zici in fatza e numai gura d tine dak ai avea curaj ai vb deschis cu ei

    RăspundețiȘtergere
  11. cum sa vorbesc cu cei ce ma resping? de unde stii tu anonim ce am facut eu si ce nu....esti suprem....?

    RăspundețiȘtergere
  12. “Eu pot să număr pe degete prietenii pe care-i am, dar cu ei vorbesc ca şi cum aş vorbi cu mine. Iar cu lumea, în general, ce rost are să stai de vorbă dacă nu spui ce gândeşti?
    Prietenii...(vama veche-prieteni;)..
    ..hm..m-am trezit singura cand mi-a fost greu,cand am avut probleme,cand am fost trista,cand am fost dezamagita de cel pe care il iubeam,cand m-am certat cu parintii,cand m-am imbolnavit...apoi..cand mi-am revenit si m-am ridicat..singura..i-am vazut pasind spre mine..cu nerusinare,cu acel zambet..inselator,pervers..nu au venit singuri..ci cu o multime de explicatii(nu am putut,mi-a fost imposibil...)..am zambit pt acceptarea scuzelor dar am pastrat distanta..o zi,2..3...asa o luna..intreaga..in care nu am mai spus nimic,doar am prinit..in care am fost "atat de ocupata"incat nu am putut iesi la un suc...si-au dat seama de greseala..s-au intors cu replici frumoase..cam tarziu..si cam greu de crezut..numai am incredere..nu pot..cand ies cu ei e k si cum ar fi pt prima oara..sunt atenta la orice gest,cuvant,zambet...mi-am dat seama k au nevoie de mine..k ma inteleg si ei pe mine..dar k ..atat pot ei darui..nimic mai mult..Si toate amintirile,pozele,planurile,petrecerile,momentele de destainuire.visele...inelul,bratara,clamitza,sapca,funditza..si multe altele,..si-au pierdut semnificatia..Si imi amintesc primul pahar,prima tigara,prima nebunie,prima sticla sparta,prima petrecere..minunat..poate pt maine mai important..dar azi..caut sa redescopar ceea ce ieri priveam k pe un adevarat prieten...
    Iar tu John...in ceea ce te priveste..stii..sinceritatea,intelegerea.."magia" unei prietenii...Oh, can't anybody see,
    We've got a war to fight,
    Never found our way,
    Regardless of what they say...prietenii adevarati sunt ink acolo..doar renunta la surplusul de orgoliu si priveste putin in urma la tot c a fost..cere-ti iertare si uita ce a fost mai urat...frumusetea unei prietenii consta in lucrurile bune pe care le traim alaturi de cei dragi..eu..si tu..si noi..

    RăspundețiȘtergere
  13. ma inscriu...uneori,trecem prin asemenea etape..nefaste, ce-i drept, dar te asigur ca se va cerne cel putin un prieten caruia sa-i putem spune 'prieten'!

    ..intre timp,..asculta'putina' mandinga sa te mai inveselesti:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă aşteptam să ai destule reacţii la acest post. Am aşteptat să nu mă inserez şi eu ca parantezele într-o frază proastă.
    Dă-mi voie să mă prezint: sunt eu, aşa cum sunt de ani buni, dar mult mai învăţată şi cu mult mai multă înţelegere decât acum un an sau doi. Îmi place muzica şi îmi place să cânt la pian şi chitară. Âmi plac filmele şi mai sus de mine însămi sunt puţinii prieteni adevăraţi pe care îi am. Deşi genele feminine mă împiedică să fiu constantă :D, pentru prieteni sunt mereu aptă de vorbă şi cu voie bună. Am defecte ca fiecare, dar mi le accept şi mă străduiesc să mo le corectez. Am momente în care sunt deprimată, dar foarte rar mi se întâmplă. Am învăţat din trecut şi mă uit spre viitor dar trăiesc clipa.
    Te ivit la o pizza şi o comedie într-o zi. Şi nu îţi face griji, prietenii vin neanunţaţi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu nu stau prea bine la capitolul prieteni , dar am invatat , ca o persoana stie sa fie prieten, dar acu depinde ce cauti si u la aceea persoana, caci este posibil ca tu sa cauti ceva, si el sa ofere alceva.
    Oricum eu am ajuns la concluzia ca atunci cand am nevoie de prieteni nu sunt langa mine. si cei mai buni prieteni sunt straini. In caz ca ai nevoie sa spui ce simti scrii.... te ajuta mult la stres. Si apropo, eu cred ca tu nu cauti prieteni, ii lasi sa te gaseasca.
    Sper sa nu o iei drept un comentariu rautacios

    PS: ma ai in lista , gaseste-ma

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, cu siguranta exista. Chiar daca astia sunt rari, exista. Sunt o gramada de persoane care isi fac aparitia in viata noastra din diverse motive, iar altele doar din cauza ca nu au ce face. La un moment dat vor disparea din viata noastra si e nasol. Mi s-a intamplat. Un prieten stie sa certe, dar si sa ierte. Prietenii adevarati sunt putini dar exista....apropo de prieteni adevarati, io nush ce e mai rau in prieteniile astea si nush de e mai bine sa le ai sau nu, dar pe parcurs am realizat ca de la o anumita varsta e mai greu sa te imprietenesti cu oamenii, iar prieteniile care reusesc sa se lege nu mai sunt oricum la fel de frumoase ca cele din copilarie. Necesare poate, dar nu cred ca mai frumoase.
    In plus, este greu de definit ce inseamna "prieten adevarat" si toti gresim unii fata de altii asa ca este imposibil ca o pers care ti-e draga sa nu-ti greseasca la un moment dat fara ca asta sa insemne neaparat ca nu iti e prieten....si ca o gluma de final cred k , cainele ar fi cel mai bun prieten al nostru ..doar dak ar avea parale .. un nebun- Marius Popa @ si atat

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu o sa gasesti nimic in lumea asta doar ura si violenta crima si hotie.Si eu am avut prieteni care ii credeam adevarati buni intelegatori iertatori dar m-au tradat.Cel ce poate schimba lumea nu vrea pentru ca El considera ca nu suntem pregatiti.Fa bine si vei fi uitat si nemultumit,fa rau si numele iti va fi urat de mii si mii de oameni pentru mult timp.
    Imfamie e mereu preferabila decat bunatatea

    RăspundețiȘtergere
  18. eu personal am momente in care nu cred ca exista prieteni adevarati..si ma purtam indiferent cu toti doar pt k unu nu a reactionat cum ash fi vrut eu sa reactioneze..sh ma enervam..sh ne certam...


    k sa ai un prieten adevarat(kci numai unu il ai in viatza)..nu trebuie sa il gaseshti...nu trebuie sal kutzi...dak o sa fie...o sa se intample..dak nu..multumeshtete cu ce ai..sh apreciaza cand e kzul ptr k nimic nu e ptr totdeauna...


    tio spun dintro experienta de 14ani..


    sh yo kutai spun cuiva ce am p suflet..unei pers de incredere...simt k mash simti mai bn..

    da nam cui:-<....

    ma rog..aici ii problema ta,nu a mea:-j

    sh chiar vreau s ne cunoastem:x
    sa dai add pls la the_child_inside_....etc etc

    take care:*

    RăspundețiȘtergere
  19. eu pot spune ca am cativa prieteni adevarati, dar am invatat ca nu pot fi toti alaturi de mine cand am nevoie...si de multe ori se intampla ca nici eu sa nu fiu alaturi de ei la nevoie, dar cu toate astea incercam sa vorbim cat de des putem si sa ne sfatuim.

    RăspundețiȘtergere
  20. Prieteni adevarati?...cam greu de gasit.
    De falsitati e plina lumea asta,chiar si cei in care avem incredere foarte multa si pe care poate mult timp i-am considerat prieteni adevarati ne inseala increderea.
    In lumea de azi e greu sa gasesti o persoana care sa te ajute neconditionat,o persoana care sa fie acolo cand ai nevoie de ea si care apoi sa nu se laude in stanga si dreapta ce a facut pentru tine si cat de mult te-a ajutat atunci cand tu ai avut nevoie,dar uita ca si tu ai fost acolo cand el a avut nevoie.
    Exista prieteni adevarati...putini,e adevarat.Itii doresc din suflet ca tu sa poti gasi prietenul adevarat...

    Adela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este greu sa gasesti o persoana adevarata

      Ștergere
    2. CITA DREPTATE AVETI IN ZIUA DE AZI UN SECRET SPUS NU MAI ESTE SECRET IAR PRIETENI ADEVARATI CRED CA NU MAI EXISTA.

      Ștergere
  21. Prietenul (l)anevoie se cunoaste! :)
    Prieten adevarat e cel pe care iti propui sa-l iubesti neconditionat si sa-l faci fericit, daruindu-i-te! Prietenul adevarat e cel care stie totul despre tine dar continua sa te iubeasca! Fara un prieten adevarat, viata nu are sens; invata sa ierti si sa iubesti - totul deriva din acest context. Dj John, iti doresc sa gasesti acel Prieten adevarat de care sa te bucuri vesnic!

    RăspundețiȘtergere
  22. hey...stii si eu am incercat sa imi fac prieteni si este foarte greu

    RăspundețiȘtergere
  23. fire_angel.199229 iunie 2009 la 16:51

    am avut o prietena de 4 ani :):)si era cea mai buna prietena a mea faceam totul cu ea dar a intervenit cv si din pacate akm nu mai suntem la fel:(:( poate ca vom mai fi prietene dar ceea ce a facut ea ma va marca pe viata:-<...ink incerc sa imi uit prietena care eu o consideram sora pe care nu am avut-o niciodata dar si ea la randul ei sa dovedit a fi un oarecare prieten..pana si cea mai buna prietena ajunge sa te minta in fata...
    Avem nevoie de prieteni pt k avem nevoie de o imbratisare atunci and ne simtim rau….. avem nevoie de prieteni pt k avem nevoie de un sfat sincer cand avem un o problema….. avem ne voie de prieteni pt k simtim nevoia sa impartasim cu cineva bucuriile si tristetiile….avem nevoie de prieteni pt k sa nu fim singuri!
    am cunoscut niste persoane pe internet care nu credeam ca se va ajunge la asta..am inceput sa vb cu ei despre absolut orice si ei la randul lor imi spuneau ce probleme au si multe altele...au fost unele chestii pe care nu le-am putut spune prietenei mele cele mai bune si le-am spun lor....
    Prietenia….un cuvant minunat….dar si mai minunat este sa ai prieteni adevarati:):)

    RăspundețiȘtergere
  24. fire_angel.199229 iunie 2009 la 16:54

    care vrea sa ne cunoastem luati id-ul meu fire_angel.1992 mi-ar afce placere, mare placere sa vorbesc cu voi:X:X

    RăspundețiȘtergere
  25. Dar ma intreb, exista prieteni adevarati? Pana nu demult credeam ca exista..Am fost prietene 12 ani, nedespartite, ne mai certam noi..dar ce dulci erau impacarile. Am fost colege de banca in generala si liceu. Cum spuneam, nedespartite. Ca niste surori. De fapt, lumea ne si intreba daca suntem surori, pentru ca semanam si fizic. Ei bine, de doi ani de zile, si-a gasit un iubit si de atunci a uitat complet de mine. Daca ne sunam o data pe luna, si iesim cam o data la doua sau trei luni, si atunci..o ora doua. E normal sa iubeasca, sa se indragosteasca, pana la urma si sa-l puna pe el pe primul plan si eu sa raman pe al doilea. As intelege lucrul asta. Dar sa nu te mai intereseze deloc, sa dai asa cu piciorul unei prietenii frumoase de 12 ani? Si cum spuneam, a fost SINGURA mea pritena. De cand s-a "deconectat" am ramas complet singura, doar cu prietenii "virtuali". Uneori as vrea sa ies, sa ma plimb cu cineva, sa vorbesc cu cineva IN AER LIBER, despre orice, filozofii pana la cele mai banale lucruri, sa rad, sa ma bucur altfel de viata. Acum imi pare rau ca i-am fost atat de devotata, ca am crezut ca prietenia noastra va ramane intacta chiar de va trece un tren peste ea. Mi-e frica sa leg prietenii, dar as risca. Acum pot spune ca am experienta..

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma poate ajuta cineva?
    Caut un prieten caruia sa-i spun absolut totul (chiar si ceea ce nu-i spun nici mamei, persoanei careia, pina cind, ma destainui cel mai mult). Problema e ca sunt pretentioasa: vreau prieteni din Canada sau SUA, dar care s-au nascut in Moldova sau Rominia.
    Va multumesc pentru atentie. Va asigur ca nu ve-ti regreta sa ma aveti ca prieten. Va iubesc pe toti.
    PS: Ma numesc Lina, sunt din Chisinau, am 13 ani, practic m-am hotarit sa plec in Canada, dar nici SUA nu e exclusa din lista.

    RăspundețiȘtergere
  27. pot sa fiu eu prietena ta?:)

    RăspundețiȘtergere
  28. penibil, patetic, trist. Cui ii pasa de ce simti tu pe internet ? :D Cred ca-n 2 ani ai priceput asta

    RăspundețiȘtergere
  29. eu ma numesc tiberiu , cand eram ceva mai mic parintii mei s-au despartit si din cauza asta m-am mutat de multe ori , in majoritatea locurilor unde m-am mutat mi-am facut prieteni buni dar mutandu-ma asa des nici o prietenier nu a durat , acum nu am prieteni adevarati , eu mi-as dori niste prieteni cu care sa pot avea anumite lucruri in comun , sa ne distram nu sa fim doar camarazi de betie, si desigur sa aiba un pic de minte. Decat cu prieteni falsi mai bine imi cumpar un caine macar ala nu musca mana care l-a hranit

    RăspundețiȘtergere
  30. viata mi-a daruit un singura prietena...colega de banca din liceu.timpul ne-a despartit, viata ne-a despartit....depresia ei ne-a despartit, fuga ei dupa vise, dupa bani prin alte tari....nu mai stiu nimic de ea de cateva luni bune! habar n-am ce face..daca e bine sau rau( de ani buni e doar rau..)nu mai da nici un semn. in rest nu am prieteni....sunt doar eu, eu si Dumnezeu, eu si sotul ...si alte cunostinte.asta e..

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu sunt Prietenul tau

    http://bucharestcity.olx.ro/caut-prieteni-noi-iid-211476683

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu nu am prieteni si nu ma vait pentru ca ma am pe mn tot ce am pe suflet nu spun nimanui stau si plang asta am anvatat sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  33. atunci hai sa fim prieteni:)

    RăspundețiȘtergere
  34. :)) Am putea scoate un ziar impreuna. Am si eu un articol legat de asa ceva. Nu pun link, nu stiu cum ai setarile. Se numeste "Pierdut prieteni. Ii declar nuli." :))

    RăspundețiȘtergere
  35. daca acest om si-a asternut public durerea merita respectsi crezare ,nu este de ajuns doar sa oferi iubire si respect mai trebuie sa si primesti, sunt unele persoane din pacate ,care nu merita asa ceva si soarele daca-l asterni la picioare nu stiu sa aprecieze ,pacat ca lumea e facuta noaptea ,asa cum sunt sufletele noastre de durere si dezamagire !

    RăspundețiȘtergere
  36. salut, sint un tinar din chisinau am 16 cine vrea sa aiba un prieten adevara poate sa-mi scrie pe e-mail sa luam legatura. kukitube13@yahoo.com astept.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog