M-am mutat pe JohnCristea.RO

marți, 21 aprilie 2009

| Moldovencele au pofta de material |


O calatorie spre Moldova te va ajuta pe tine ca si mascul sa-ti imbogatesti imaginatia. Orienteaza-te spre o zona cat mai sus pozitionata pe harta si fa un popas intr-un oras mare.

Te poti opri in Iasi, sau in Bacau, sau poti merge pana unde te tine bugetul. Dar ai grija, ai nevoie de un portofel cat mai plin.

Dozatoarele cu fericire nu se regasesc, dar frumusetile divine te "calaresc". Ai simtit cum te atrag toate din momentul in care ai atins pamantul lor, iti zambesc bland si te vor. Acum urmeaza "confirmarea".

Un "soft" din nastere instalat si mereu "updatat" le ajuta sa clasifice barbatii dupa marimea buzunarului. Trec de formele tale faimoase, sterg toate patratelele de pe abdomen, iti alunga chipul angelic si iti dau un pronostic. Ideea e ca au oferte si mai bune, iar tu trebuie sa le dai ceva in plus.

Tu ai minte, dar ele nu sesizeaza, tu ai spontaneitate, dar ele nu se prind, tu ai ceva in plus, ai pofta de viata.

Moldovencele, gen Mihaela Radulescu, capata o inteligenta aparte in decursul a multor ani. Ele pot spune multe, dar mereu generalizand. Nu ataca la inceput, ci doar misuna cu tatonari si "pupincuriseli".

Adopta metoda de "inghetare" atunci cand cineva le loveste. Un print le ajuta si durerea le-o topeste.

Si-mi plac atat de mult femeile astea incat imi e tare greu sa inteleg de ce prin zona mea nu se afla. Aici nu sunt atat de pure la ten, nu au dintii atat de albi, nu au parul atat de negru si nici un accent care sa-mi bata in vise prin geam.

Ti-am zis, exceptii sunt peste tot, dar nu contin totalul meu cautat. Iar daca materialismul le-ar lipsi, moldovencele s-ar apropia de perfectiune, ar deveni banale.

Detinand imaginea, acum se dau mari doamne. Si nu le port pica din cauza asta, le respect inteligenta si tactica si ma rog sa nu ma afecteze si pe mine intr-o zi.

Iubirea e o copila pe langa "infectia" ce in minte ti-o poate baga o moldoveanca. Starea lor e naturala .Privirea lor de inger acopera o maturitate regasita in sange.

Si am invatat sa nu ma inec in durere atunci cand o "ea" de genu' ei plange, e o actrita ce'si cauta doar spectatorii.

Intrarea se plateste, nu e vreun "show", e doar o viata "dulce".

17 comentarii:

  1. eu sunt din galati si sunt moldoveanca...eu personal nu sunt materialista..inseamna k sunt perfecta?:-\ p.s. tare postarea

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa zic, imi place Iasiul foarte mult, sunt pe jumatate moldoveanca, dar nu doar fetele sunt frumoase in Moldova.Totul e frumos si vorba ta, daca ai ceva bani in portofel e o experienta de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu vreau sa comentez prea multe,dar citind acest articol pot sa il aprob pe Domnul John in oarecare masura.EU personal pot sa va spune k absolut toate prietenele mele au fost si sunt moldovence.Nu e un lucru rau ci din potriva chiar mi se potrivesc si am lipici la ele(nu neaparat ele au lipici la mine sau la portofelul meu).
    Am intalnit multe tipuri de caractere si pot sa zic ca nu toate sunt la fel(putine sunt cu adevarat ok)dar la un momentdat tot isi dau in petec,adik vb proverbului:moldoveanca isi schimba blana,dar naravurile nu...
    Aici am generalizat un pic pentru ca nu pot sa zic ca toate sunt la fel.
    Am fost in Moldova si chiar mi-a placut f mult si am fost primit poate mai bine decat la bunici mei,deci chiar sunt f ok.
    Sunt de acord cu John k sunt f materialiste si le plac sa fie si cu mai multi tipi impreuna de o data si asta e din pur-sange si dak ar fii altfel nu ar mai fii ''ele''.
    In concluzie ce pot sa va zic...dak intalniti vreo moldoveanca ganditi'va la ruleta ruseasca:))).

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar moldovenii cum sunt?
    :">

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt din Bucuresti si sunt materialist . Si barbatii sunt capabili, dar inca mai experimenteaza. Femeile detin suprematia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum te ai exprimat. Ai stiut cum sa te joci si sa dai un parfum de credibilitate.Ar trebui sa gasesc pe o pagina o parere si pe alta punctul de vedere opus.cum poate si unii scriu in favoarea unui mod de viata vegetarian iar altii isi sustin punctu de vedere ptr alimentatia cu carne.Apoi multi vorbesc despre incalzirea globala a climei provocata de om acesta fiind un fapt stiintific demonstrat nsa partea opusa argumenteaza convingator ca incalzirea globala a climei provocata de om nu este decat ipoteza necoapta a catorva fosile ecologiste ticnite.Uite toate astea le gasesti intr o carte Immer recht haben - de Hannes Stein

    RăspundețiȘtergere
  7. A generaliza e un semn de incompetenta. Eu vin din zona Bacaului, deci cea vizata de tine, si-ti pot spune ca procentul materialistelor nu este mai mare decat cel prezent la Bucuresti. Noi acolo nu avem un Dorobanti, ori alte zone de fitze dupa care sa tanjeasca femeile asa ca pot concluziona ca la Bucuresti procentul e ceva mai mare...mult mai mare.

    In urma carei cercetari ai ajuns la concluzia ca moldovencele sunt materialiste? macar sa prezentam si niste date care au dus la generalizare...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Petru Iar incompetenta cere informare. Materialistele de Bucuresti sunt foste moldovence, sau au un stereotip cu infatisare de vedeta ce se trage din acele lacasuri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta parere,ardelencele cum sunt? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu doar moldovencele sunt materialiste si Nu doar femeile sunt materialiste(crede-ma,am exemple pt ceea ce-ti zic).Intr-adevar sunt mai frumoase moldovencele.alice

    RăspundețiȘtergere
  11. cred k caracterul si felul de a fi al unei pers nu tine de zona, ci de morala,de principii..materialiste gasesti in toate regiunile, fara exceptie,paduri fara uscaciuni nu exista, si nu cred k este vreo zona care sa fie scutita de astfel de persoane..dak kt de kt ai incredere in tine si in ceea ce esti,dak esti educat in asa fel incat sa fii cu totu altfel atunci indiferent din ce regiune faci parte, ai sa ramai asa..si la urma urmelor..urat din partea fetelor care procedeaza astfel,care se desconsidera si ajung k fericirea lor sa depinda de banii altora..trist...

    RăspundețiȘtergere
  12. Banuiesc ca iti era relativ dor de mine.Ei uite ca o moldoveanca veritabila iti lasa un comentariu.E bine de stiut ca asa parem din exterior dar uite ca generalitatea se regaseste si la tine: moldovencele.E cam prea mare grupul nu?Poate uneori ideea nu se bazeaza doar pe material doar ca viziunea celor inconjurati de astfel de tipuri de femei vede doar normalul pentru ei.Ar trebui sa ma`ntalnesti ,in trenul ala, si apoi sa discutam despre felul moldovencelor.

    Te pup.
    Ps: promit ca revin cu un com mai inspirat.

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu sunt moldoveanca, ce-i drept, de peste Prut si nu pot spune ca sunt materialista. Cred ca ai generalizat...fiecare din noi simte nevoia de comfort, unii au insa acest instinct mai dezvoltat...la ei totul se invarte in jurul banilor. Spuneai de Raduleasca...la un moment dat...cand o femeie stie cat valoreaza nu ii este rusine sa pune pretul in vitrina...e un mod de apreciere...

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoasa descriere. insa vorbim despre Moldova, in speta john vorbeste despre femei... :))
    Mel Gibson spunea ca "barbatii se gandesc la sex, sex si... sex; femeile se gandesc la bani,sex, ciocolata, farduri, manichiura, x, y, z...".
    john a atins ca si continut al subiectului de fata o parte infima din ceea ce inseamna o "moldoveanca". ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. *confort
    **sa puna pretul[imi cer scuze pt greseli]
    Cat despre femei...le-ati numit secole la rand curve, femei usoare, dame de companie incat...si-au luat rolul in serios.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu sunt doar jumatate moldoveanca si da, recunosc... sunt materialista, dar n-am avut noroc in acest sens , asa ca am renuntat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu sunt ploiestean ,si am facut facultatea in iasi. Concluzie,NU TOATE sunt asa,dar in proportie de 80% ,niste taranci care vor sa para doamne agatandu-se de buzunarele "bastanilor" sau pur si simplu fete atrase de ceva sau cineva "sclipitor"(nu financiar,ci saritor in ochi). Si tin sa spun ca-s stinse rau la cap dar frumoase foc.Imi cer iertare pentru asprimea vorbelor dar subscriu la textul de mai sus.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog