M-am mutat pe JohnCristea.RO

sâmbătă, 6 decembrie 2008

| AntiBlog |


Un titlul ce poarta numele unui "consumator" de blog, protestant in mare parte, ce ofera o perspectiva nu tocmai placuta acestui fenomen numit blog.

Postul trecut imi insiruiam gandurile despre persoanele ce dramatizeaza orice miscare, ajungand sa faca tantarul armasar si oul mai mare decat gaina. Un om din lumea asta, un cititor, a "aruncat" anumite cuvinte destul de libere, postand pentru inceput un comment si apoi raspunzand la "efect". In mare am incercat sa-i dau dreptate, dar as vrea sa inteleaga ce inseamna libera exprimare.

Poate crezi ca in ziua de azi o sa stam o gramada de ani sa ne chinuim, sa ne intemeim o familie, sa trecem prin greutati, sa ajungem chiar la batranete dupa ce am iesit la pensie, ca mai apoi sa deschidem pc-ul si sa scriem. Putem face lucrurile astea si mai din timp, pentru ca ideile sunt de moment, experintele  se schimba, iar totul dureaza mai putin de o clipa.

Unora li se pare aberant sa citesti doua, trei carti si apoi sa iti faci un blog in care sa te dai inteligent. Exista posibilitatea sa ma "sictireasca" si pe mine acele persoane, dar totusi sunt libere sa spuna orice. Maine se pot face alte bloguri in care sa se scrie despre discriminare, sa se critice, sa se injure, despre orice si oricand, pentru ca nimeni nu va putea face nimic. E ceva virtual, e lipsit de regula realitatii, aici e parerea fiecaruia, "suferinta", dar si prostia condusa de urmele dementei. 

Ca AntiBlog nu suporta cei ce scriu mereu "aberatii" este o parte interesanta, dar ca AntiBlog nu este singurul ce "sufera" de acest refuz e un nimic. Sunt multi care au ceva impotriva celor ce scriu, au succes si mai scot si bani din asa ceva.

Era candva reactia multor oameni despre un tip Zoso, care a stiut cum sa se foiasca ca sa ajunga sus. S-au facut si blog-uri impotriva lui, dar cand rautatea crestea in unii, succesul lui nu decadea ci creste chiar si in ziua de azi. Nu pot zice ca-l citesc, nici nu-mi place, e un fel de "informator" al presei, doar ca aduce totul intr-un timp cat mai rapid si plus de asta e si "moca".

Inchei aici, si mentin ideea de blog, imi place obsesia pe care o creeaza, dar si reactiile adverse. E ca o pastila ce te videca, dar unora nu le prieste. Sa nu uit sa spun ca intr-o zi imi doresc ca oamenii gen AntiBlog, sa devina ProBlog. Dar oare cand? Sper sa mai scriu si atunci.

Pentru reactii "adverse" aveti sectiunea "comentarii" de unde puteti avansa in a spune ca sunteti pro sau contra Blog, in general.

                                       [acest post se recomanda a se consuma in liniste si pace]

9 comentarii:

  1. Am mai discutat John despre asta.Nu stiu de ce raspunzi unor anumiti oameni,care habar nu au ce inseamna a comunica.Sper intr-o zi sa inteleaga si acestia ceea ce inseamna a fi "blogger".La inceput am fost si eu ca acesti insi,dar m-am gandit ca am nevoie de comunicare,de aceea mi-am facut blog.In rest...... AM SI EU BLOG SI MA MANDRESC CU EL.Restul e........"can-can".

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriel, trebuie sa tinem cont ca el totusi comunica, se exprima, am creat acest post pentru ca stiu ca exista mai multi ca si el, dar care nu spun nimic, iar indiferenta e mai dureroasa. E mai frumos sa se lamureasca, ca mai incolo sa fie tentat spre Pro.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca e AntiBlog sau ProBlog e problema lui. Sincer, e problema fiecaruia daca aproba blogurile sau nu. In fond, oricine are dreptul sa isi faca unul, sa scrie absolut orice pe el, iar noi avem dreptul sa le citim...sau nu. Cam asta e toata smecheria. Dar nimeni nu vrea s ainteleaga. Nu ne obliga nimeni sa citim ceva. Nu ne obliga nimeni sa postam ceva. Nu ne obliga nimeni sa fim de acord sau sa dezaprobam ceva. Cam asta e si frumusetea de altfel. Am blog, scriu absolut orice doresc pe el, iar tu, adica omule care navighezi pe net si dai sa nu dai de blogul meu, esti sau nu esti de acord cu el, nu poti face nimic in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer..cred ca il idolatrizezi pe zoso(omul mic care are f. mult cacat in el)..speri la un trafic ca al lui dar precum vezi cheia e la el..Se vinde mai bine cacatul care il detine si cu care arunca in stanga si in dreapta(ex. in media cancan tot un cacat si asta)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt impotriva ideii de a scrie orice idee (buna sau rea), frustrare, suparare sau in mare, orice experienta personala pe blog, pentru ca in timp asta impedica de fapt comunicarea cu cei din jur. Comunicare nu inseamna sa stai in fata unui ecran si sa-ti scrii parerile. Un prieten care termina psihopedagogia (un crac al psihologiei) imi spunea ca in procesul comunicarii conteaza mimica, gesturile, tonul vocii, modul in care te comporti in realitate in fata celui cu care vorbesti. Asadar... tin sa te contrariez asupra faptului ca blog ar insemna comunicare in adevaratul sens al cuvantului. Problema cea mai grava este ca,in afara de faptul ca cei care scriu/citesc nu au parte decat de o pseudo-discutie, printr-o astfel de "comunicare" incep sa se interiorizeze (uita sa mai combata cu argumente palpabile in lumea reala, ajung acasa in fata ecranului si dau drumul frustrarilor si a tot ceea ce in realitate nu au putut spune). Nu sunt deloc un conservator, ci chiar sunt adeptul modernitatii. Totusi, asa cum a aparut curentul emo peste noapte, asa a aparut si aceasta forma de web blog (jurnal personal in retea sau secret spus tuturor...) Cam asta ziceam si de tinerii emo care daca aveau norocul sa traiasca mai mult in anii '90, nu ar fi sfarsit taiandu-si venele, interiorizandu-se, scriindu-si frustrarile pe bloguri si uitand sa mai comunice. De ce? Pentru ca nu ar fi existat un anturaj (ca e cunoscut pe web, ca e cunoscut in colturi obscure, nu conteaza) care sa ii faca sa creada ca sunt meniti sa fie singuri si introvertiti. La fel si blogurile...
    Departe de mine ideea de a face vreun rau generatiei emo, McDonalds sau blog (scuze daca suna deranjant, dar cum spuneam mai sus...suntem ceea ce gandim). Mi-am expus doar o parere (libera?!?) intransigenta, pe care mi-am format-o observand diferenta intre generatii, intre moduri comportamentale si cel mai important, intre web si realitate. Spor la scris si cat mai multi vizitatori (si bani daca se poate, ca am vazut ca mentionai undeva ca unii s-au facut milionari din treaba asta). "La inceput am fost si eu ca acesti insi,dar m-am gandit ca am nevoie de comunicare,de aceea mi-am facut blog." - asta e unul dintre comentariile la acest ultim articol. Tocmai ce iti spuneam mai sus... uitam sa comunicam... uitam sa discutam fata in fata cu colegi, profesori, sa cunoastem fetze noi sa ne expunem parerile si sa putem fi noi insine. Ascunsi sub masca asta a web-ului, incepem sa "comunicam", cand de fapt retragem tot ce am fi spus la o masa plina de oameni sau na, intr-un parc plin cu prieteni, cunostinte. Chiar ma intreb gabriel... daca esti si cu persoanele din jur si mai ales cu cele necunoscute la fel ca pe blogul tau. De ce intreb asta? Pentru ca de fapt asta inseamna comunicare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si inca o chestie... Iti spune ceva ca mai in toate pozele esti singur? Sau macar in alea de pe web... Inainte sa imi raspunzi, gandeste-te bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna remarca ta AntiBLog. Nu-mi place sa-i afisez pe cei din jurul meu pe net, am diferite idei ce completeaza intr-un fel schimbarile de pe o zi pe alta. Cum spuneam, nu sunt la stadiul de a-mi trai viata doar pe net si de a-mi afisa poze din club-uri si alte "explorari" fix pe internet. Poze gasesti doar cu mine, totusi daca ai sa cauti, posibil ai sa dai peste ceva albume. Just search.

    RăspundețiȘtergere
  8. Urzeala, nu-l idolatrizez, dadeam un exemplu, fata de multi altii eu nu postez stiri mondene sau care nu au legatura directa cu mine. In continuare spun ca Zoso nu e cel mai tare in subiecte, dar in trafic da, plus de asta CanCan-ul e "folosit" de multi, deci conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga AntiBlog sau mai bine zis AntiTot ce misca pe net si cred ca si in general in lumea asta virtuala care a devenit aproape reala(dar nu ne dam seama).
    Pe vremea mea(10-12 anisori)ma jucam cu papusile,jucam sotronul,leapsa, pituluuusuu, ma indragosteam de actori, vedete, vecini si totul era pur,frumos si "ca la carte" vorba bunicilor.
    Bun!Sa revenim la secolul `21.Avansarea tehnologiei iti spune ceva?Faptul ca ţâncii de 7, 8 ani detin un telefon mobil, joaca tot felul de jocuri in care violenta dainuieste si ce e mai rau incearca sa si reproduca ceea ce vad, sa nu mai vorbesc de emisiunile de la Tv(care sunt de tot kkt-ul-nimic educativ) dar sa nu vorbesc de emisiuni si sa ma rezum doar la aria copilariei si la desenele animate din ziua de astazi care pe langa violenta, obscenitate, etc intalnesti texte de genul: "hahalero" sau "esti emooo baai!".Intr-un desen animat asa ceva este absolut de neacceptat pentru un copil care ar trebui sa se dezvolte normal.
    Tu compari comunismul cu libertatea de acum?Cand tinere nasc la 10 12ani? Cineva spunea ca am luat-o razna-toti o stim-dar ce e grav e ca nu facem nimic acum cat inca mai realizam ca ceva e in neregula cu noi! ["Tine-ma Doamne daca vrei sa ma ai!"]
    Am devenit niste robotei manevrati de tehnologie-e de ajuns sa ne introducem un "cod" sa apasam pe buton si IATĂ-NEEE-TÂGÂDÂM PÂŞ PÂŞ PÂŞ...TÂGÂDÂM PÂŞ PÂŞ-inainteee(cu tupeu)-marş!si!!! un doi trei "fara nuuumar" cantam dupa cum vrea "minoritatea".
    Ai auzit de: EFECTUL DE TURMA? Daca ala e emo, eu de ce sa nu incerc ca si eu sunt deprimat(a), daca X si-a luat cel mai tare telefon-ultimul model- eu de ce sa nu mi l iau???Vreaaau si eeeu caaarooouuuri-anotimpul asta se poarta culorile inchisee- e in trend! Asta e lumea in care traim-nu vezi ca ne copiem unii pe altii, ca nu exista macar 20% din populatia tarii care sa se ridice si sa se afirme,sa spuna STOP NEDREPTATILOR(de fapt daca stau sa ma gandesc sunt mai multi de 20% dar nu are nimeni tupeu pentru ca fiecare ne complacem in situatia in care suntem)...in fine...sa revin la oile noastre.
    Ceea ce nu ai inteles tu, este stilul lui JOHN, un stil sarcastic sau mai degraba flegmatic a tot ceea ce se petrece in lume(in spatiul in care traieste el).Nu ai observat ca el scrie lucruri pe care le simte pe moment nu pentru a crea noi curente gen"emo" ci pur si simplu pentru a se afirma! si sa fim sinceri o face intr-un mod original-generalizeaza si nu vei vedea niciodata la John ceva de genu: "ati vazut oameni buni ce chilotzei avea Xulica in emisiunea Z? Sunt deja oameni care fac asta;)
    Ai spus ca esti contra a scrie orice ideee buna sau rea pe un blog...da?Bun! Iti dau un exemplu contra: de ce s-a mai inventat FOTOGRAFIA, daca tu esti contra celor care simt nevoia sa scrie(ceva pozitiv sa negativ)? Nu era mai usor sa-ti aduci aminte de locuri vizitate folosindu-ti memoria? Nu crezi ca e mult mai frumos ca dupa ceva timp(5 10 ani) sa dai un clic (pentru ca na...s-au inventat blogurile si clasicele jurnale in care "mazgaleai" ganduri s-au demodat ) si sa vezi cum gandeai cand erai mai tanar...ce crezi tu ca John peste 10 ani va scrie ca acum?ehheeee perspectiva va fi alta(va vedea totul ca un adult)dar felul in care scrie va fi acelasi, va purta acelasi stigmat-"anonim" .
    DA!RECUNOSC!VAD!TREC PRIN(dar nu sunt afectata decat psihic) AI DREPTATE - viata e grea, e greu sa muncesti pe nimic, e greu sa te intretii, e dureros sa platesti facturi dar NU E GREU SA FACI CEEA CE TI PLACE(si am refer la cariera), dar pentru ca noua generatia 2008-incolo ni s-a oferit totul A BOTU CALE si habar nu avem pe ce lume traim, NU FACEM CEEA CE NE PLACE( penru ca nu ne cunoastem pe noi), ci ceea ce credem ca ne aduce mai mult "CA$H" , ceea ce auzim ca e la moda, ca se cauta. Ne imbulzim sa facem facultati peste facultaaaati si ajungem sa le si terminaaam si sa nu fim in stare sa facem ceea ce ne-am ales sa urmam pentru ca nu stim sa ne EXPRIMAM sa ne IMPUNEM!!!repet NU NE CUNOASTEM!!!
    Concluzie?CREAZA,AFIRMA-TE...E frumos sa visezi dar TREZESTE-TE!!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog