M-am mutat pe JohnCristea.RO

miercuri, 2 aprilie 2008

| Ma redescopar |


Ma uit la mine si nu-mi vine sa cred ca uneori fac chestii pe care nu mi le puteam imagina...ma cunosteam intr-un fel si vad ca incep sa reactionez diferit. Am inceput sa fiu un pic mai rautacios,uneori mai mult pentru mine,dar in continuare am ramas vulnerabil...

Se intampla sa ma regasesc mereu altfel pentru ca si eu ca si tine vreau o schimbare, una continua care sa-mi readuca zambetul pe buze si sa ma faca sa nu mai visez prostesc, sa nu mai fiu naiv si sa stiu sa aleg ce e mai bine pentru mine.Deocamdata locuiesc undeva in mintea mea imaginara si reusesc sa ma refugiez acolo cand imi e teama de ceva...

E ciudat cum poate trai cineva, inclusiv eu doar din iluzii...din vorbe...sau din fapte ce nu or sa se mai repete niciodata.Ma impiedic de o persoana si uit sa o bag in seama pentru ca inca mai aud un ecou...un ecou de amintiri intr-un fel frumoase, chiar superbe...si mereu imi da cineva in cap si imi spune " e doar un vis " ...si eu incep sa plang...deja nu mai pot....

Am ametit sa tot caut binele si sa nu-l gasesc...si mai rau mi se face cand cineva imi spune " si inca nu ai intrat in adevarata viatza" ...si chiar asa e....Acum ma rezum la putine lucruri care sunt simple si pe care incerc sa le complic eu sa fie mai interesante...si totul depinde de cum privesti tu acel lucru...

Daca mereu ai sa spui ca nu mai poti o sa ti se para si mai greu...stimuleaza-te si spune ca totul e frumos...chiar si cand nu e...nu rata sansa de a crede...un vis care e la un pas de realitate....

...stiu, ai sa zici ca mai visator ca mine nu exista...desi te-as contrazice...macar traiesc...si vreau sa te fac si pe tine sa zambesti... :)

6 comentarii:

  1. Ai si reusit:)de fapt nu stiu cum faci ca mai mereu iti iese treaba asta .Si nici macar nu-ti propui.Sunt convinsa.E un lucru mare oricum.A, si inca ceva:cred pe deplin faptul ca orice vis al fiecaruia dintre noi e la un pas de realitate atata timp cat ne dorim cu adevarat sa se intample.Asa ca nu stii bine ce stii.Nu o sa zic ca "mai visator ca tine nu exista":P

    RăspundețiȘtergere
  2. Simţi asta pentru că, tu creşti acum. Şi continuă aşa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudat...ma regasesc in cuvintele tale.Desex nu suntem scutiti de iluzii si amagiri.Indragostiti de planurile si puterile noastre,practicismul se prelungeste cateodata in iluzionism.Mi-ar fi placut sa te contrazic!..

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de marfa scrii...si ma regasesc..super

    RăspundețiȘtergere
  5. Visele noastre prind contur atunci cand renunta sa mai fie vise si devin teluri si scopuri in sine, 'valori totalizand arsurile mentale', spunea Paler. Aristotel vorbea despre valorile scop, iar mai apoi apar la Kant, valorile ideal... Eu consider ca visele sunt doar pt cei slabi, ca un refugiu atunci cand le e frica, cand se tem, cand nu au incredere in ei. Eu nu am vise, am tinte... eu nu spun visez sa... ci vreau sa,ceea ce e cu totul altceva

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricum la varsta ta e normal sa visezi si bine faci, doar ca tare mi-e teama de coliziunea ta cu realitatea...sincer...si app:degeaba imi spui tu mie sa visez si sa zambesc neincetat, caci problemele nu se rezolva cu vise si nici cu zambete. Tu reactionezi asa pt ca nu ai avut probleme cu adevarat, care sa te sfasie si sa iti ucida sufletul... e usor sa visezi cand esti copil...cand cresti, dai visele la schimb muncii, grijilor, gandurilor, ideilor, framantarilor in incercarea disperata de a gasi solutii...

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog