M-am mutat pe JohnCristea.RO

luni, 4 mai 2009

| Sa-ti notezi, nu vreau sa mai uiti |


Gandurile ca si muzica. Sunt prea multe sunete si toate's zgomotoase. Doar o ureche muzicala poate distinge placutul, insa cand nepriceputul isi incearca norocul, muzica inceteaza. E un stop cardiac al bitilor, e un blank ce-ti astupa urechile, e efectul geamurilor ce se inchid la o viteza mai sus de 200, si ne intrecem in kilometri.

Mi-as permite sa scotocesc prin intimitatea ta, dar as afla ca nu mai ai niciun secret. A fulgerat, si ideea ti s-a zguduit, a fost activa intens, te-a masluit.

Tu ai cazut in vraja si ai ai trait doar din imagini, nu ai avut un pix si-o foaie, te-ai udat fara ploaie.

Iar daca te prinde inspiratia poti scrie romane, nu ma voi supara, dar nu sunt sigur ca voi vrea sa ma satur cu tine. Vreau multe intr-o concentrare de putin.

Idiotul de mine a uitat titlu, te ascund si nu te dau de gol. Nu vezi ca am dat vina pe cine nu trebuie? Nu observi ca altii nu pricep ce indrug de zor ?

Imi pare rau, eu nu tin la borcan, nu conserv, nu pastrez vinul peste ani, nu am rabdare, eu desigilez si consum. Nu am idee daca am o clipa si pentru ziua de maine. Iar tu sa nu-ndraznesti sa-mi spui, maine chiar ar fi inutil !

Vezi ca ti-am cumparat niste sertarase noi. Sa ai grija de ele, ai cheia pusa in hainele cele noi, sa pastrezi acolo doar idei ce sunt in stare de procreatie, si nu as avea prea mari pretentii, dar vreau sa capsezi foile cu fericire.
procreatie

Lecitina atunci cand uiti ce vrei sa-nveti, foi daca vrei sa-mi spui cat de mult te rascolesti, atunci cand ai gandul ascutit, ma strapungi pe mine.

Si tu lovesti tastele de zor, nu ai mila si nici conexiunea nu prea tine cu tine. Pretentia consta in rabdare, intr-un refresh la fiecare crezare ce ar vrea o afisare.

Capul il porti pe umeri, e o expresie cum ca ti-l uiti pe drum, iar la destinatie sper sa gasesti produsul cel mai bun. E consum, si fiecare oprire conteaza.

Am scris, tu nu uita sa-ti notezi !

10 comentarii:

  1. "dar nu sunt sigur ca voi vrea sa ma satur cu tine" ce om esti tu de nu te poti satura ,dar oare cine e acea persoana sau poate e doar viata ta fara sau in cautare de ea.
    Rimele astea naucitoare ca curg asa lin cand tu scri sunt dulci si imbietoare.
    Hai sa-ti spun ce am inteles eu din tot ce ai scris: tu vrei sa primesti pe cineva in viata ta i-ai rezervat si sertare noi si haine noi ,i-ai dat chiar si o cheie,dar oare acea cheie deschide inima ta? poate sau poate nu-poate deschide doar mintea ta unde sunt foarte multe sertate pline cu multe amintiri.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim Fiecare intelege ce vrea, tu esti departe de adevar. Subiectul contine o ea, una uituca in idei geniale... iar apoi sunt generalitati exprimate pentru a-ti umple mintea cu ceva ce se leaga de omul in sinea lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. `Kilometri` `Altii nu pricep ce indrug de zor?` , `vinul` , `sertarele` ... toate astea... vbesti despre mine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vinul ala ma pune pe ganduri Anonim, baga-l prin sertare si pastreaza-l pentru noi. O sa-ti zic in fata daca a fost vorba despre tine, dupa ce ma ametesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ti-ai dat seama cine sunt da un semn.Si de ce e nevoie de ameteala ca sa-mi spui ce simti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Offf...
    Eu m-am prins:-s
    Desi as fi incercat sa nu...De fapt, chiar incercam sa ignor, numai k prea era evident...
    :-s
    se simtea, nu era vorba pur si simplu de citit...era un pic mai mult.
    apoi...am vrut sa las un banal si obisnuit comentariu, doar ca mi-a fost cam imposibil:) si as incerca sa iti spun de ce, daca as sti...

    o sa incerc sa retin...asta inseamna sa fiu mai atenta si sa nu mai uit :)

    P.S. mai sunt niste secrete, doar ca sunt prea in spate:P n-o sa le vezi si nici n-o sa le descoperi...
    oops:D m-am dat de gol:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim, nu mi-am dat seama de nimic. La ameteala spun mai multe decat atunci cand nu se clatina pamantul cu mine. Si tu poti da semne, iar de le vei tatua vei intelege ce-nseamna "pe viata".

    RăspundețiȘtergere
  8. si totusi am observat de mai multe ori k altii nu pricep ce indrugi tu:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog