M-am mutat pe JohnCristea.RO

marți, 15 aprilie 2008

| O noapte ploioasa :x |


Nu iti prezint vremea pentru ca nu am sa ma pricep la fel de bine ca expertii in domeniu.Eu doar iti spun ca e o noapte ploioasa si ca nici nu vreau sa adorm desi maine (adica azi) e o noua zi plina de lucrusoare ce trebuiesc a fii facute.

Dar lasam viitorul si vorbim un pic de prezent.

Ploua si ador lucrul asta si ti-am spus ca ceva mai minunat nu mai exista cel putin nu in acest moment.In curand am sa inchid si muzica care se aude in boxe si am sa ma linistesc cu suntele produse de picaturile de ploaie.

Ploaia e pentru mine in acest moment un somnifer ce imi aduce numai vise cat mai frumoase si ma ajuta sa ma gandesc departe de tot.Realitatea e ziua sau la TV acum e noapte si trebuie sa ne schimbam si noi un pic...si vreau sa ploua la infinit...

Nu mai scriu pentru moment nimic, a inceput sa ploua si mai rau asa ca nu mai stau, vreau sa prind clipele in care am sa reintru in "trasa" si am sa ma trezesc dimineata ca un "drogat" ce s-a vindecat de orice aluzie.

Punct....si continuam data viitoare.Pentru cei ce stiu sa viseze...noapte buna.Pentru tine visarea abia acum incepe.....

3 comentarii:

  1. Si eu am adormit aseara ascultand ploaia, ce a avut efect asupra subconstientului meu! Azi noapte am visat frumos! Acum ma simt mult mai plina de viata, totusi...inca ploua, iar cand aud simfonia de pe tabla casei, parca-mi mai vine sa dorm un pic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e ploaia... nimic nu se compara cu ea.. totul e unic!dn

    RăspundețiȘtergere
  3. pana acum...adik inainte sa citesc ce ai scris u despre ploaie...imi era frica de acel fenomen pe care il credeam oribil si d la u am invatzat sa privesc ploaia ca pe un fenomen miraculos ce ne da viatza!multzumesc...acum fiecare picatura de ploaie e cate un gand...cand ploua mereu o sa imi aduc aminte de tine si de blogul tau.....

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog