M-am mutat pe JohnCristea.RO

sâmbătă, 9 octombrie 2010

| Ai plecat Trabant, te-ai intors Ferrari |

Putini au norocul de a face bani frumosi fara a se prostitua, fara a fura din buzunarele oamenilor necajiti si fara a juca la bursa. Lumea nu se invarte pentru tine! Nimic nu e la cheremul cardului asezat in portofelul tau...

Nu te mai lasi privita, nu mai ai acelasi numar de telefon, nu dai acept la prietenie pe facebook si nici nu te dai in vant in a ma cauta in ideea de a vedea ce mai face prostul de mine.

Fitele tale sunt stanjenitoare, orgasmul lui Iri te-ar satisface si i-ai taia bon la finalul scurtei partide. Desi esti tanara, nu te mai vad urcand in caleasca fericirii, nu mai poti da buzna in visele de noapte ale barbatilor si nici limba romana n-o mai legi bine. Tiganeste stii? Daca nu, invata...

Imi este rusine de evolutia unor cunoscute persoane din viata mea. Parul meu lung ma ascunde de singuratatea din tine. Fii pe faza, nu mi-as dori sa te loveasca ceva si sa nu-ti sara nici macar o "cioara" in ajutor. Lasa-te de baut cafea si da-te pe alcool. Fii ametita exact ca si viata ta. Prietenii stiu de ce nu-ti mai sunt prieteni, iar cu dusmanii inca mai ti legatura, asta ca semn de naivitate din partea ta. Sa iti amintesc de felul tau de a fi? De carnetul de conducere pe care nici nu-l luasei? De modul tau in care-mi pilotai timiditatea si ma faceai sa am curaj?

Te-ai ruginit de la baza, nu mai existi decat pe podium si in poze. Suferi si te salveaza cate o poezie scrisa de Eminescu. Ti l-ai facut iubit pe Bacovia si nici n-ai aflat cat plumb atarna pe cantarul egoismului tau. Te-ai vandut bine! Un negru te-a licitat pana la o suma frumusica, dar cum tu erai puturoasa te-ai speriat de cratita si ai jonglat din pat in pat. Ce-ti mai fac picioarele? Mai stiu sa ajunga acasa? M-ai stiu ce e aia mama si tata?

Ce sa-ti sugerez? Cu ce sa te mai mituiesc? Sa te stimulez si sa-ti spun ca nu esti singura careia ii creste cota si care se da la "teve" cu abdomen plat si cu sani naturali? M-am manjit destul si m-am milogit cand nu era loc decat de intors spatele. Te trimit prin curier rapid la un cersetor, el iti va spune cum sa faci bani dupa tinerete.

Totusi, sa conduci cu grija!

2 comentarii:

Parerea ta, parte din blog