M-am mutat pe JohnCristea.RO

marți, 23 decembrie 2008

| Orgasm la telefon |


Ai minute si n-ai ce face cu ele? Suna-ma si nu vorbi. Stai in telefon si mimeaza, excita-te, incearca si mai tare , daaaa,  in toate directiile. Mai ia un telefon si suna-te, ai sa simti vibratia absoluta.

Iar daca ai indeajuns de mult talent, vorbeste cu SExy Braileanca, iti va da sfaturi utile. Poftim? Aaaa, am uitat, tu nu vorbesti...

Iar daca esti solicitata "face to face", nu uita sa te urci pe cantar si sa-ti aduci aminte ca ai facut exces de calori...

Viata e frumoasa...

Am " surprins" acum nu multe ore un "fenomen" de acest gen. Nu mi-a trecut prin minte sa inregistrez de la inceput, dar un moment il puteti "savura".



Sau poate a fost Craciunita si s-a emotionat. Ma astept la mai multe "cadouri", dar nu cu numar privat ca nu pot da blocare numar. 

Deci pana la urma e o pisica in calduri, sau o simpla nimfomana? 

...sau probabil vroia un autograf vocal... ?

12 comentarii:

  1. Dupa parerea mea era un Mos Craciun nu o Craciunita din ce am auzit eu.Asa ca...mare grija,se pare ca produci furori.

    Adela

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmn..Poate ca e intr`adevar o admiratoare sau poate ca e una dintre banalele disperate.Disperate de "ce"?Disperate de acea mica chestiutza care a facut`o sa mimeze sau chiar sa aiba "orgasm la telefon".
    Cum ar trebui sa reactionezi?nu stiu..Pentru ca din cate aud deja se excita la auzul vocii tale ...Poate ca ar trebui sa mimezi si tu:))...astfel incat fata sa se simta super satisfacuta si sa aiba pe viitor orgasm multiplu[chiar triplu]:))...

    RăspundețiȘtergere
  3. banalele disperate?:)) de cand sexul la telefon a ajuns un lucru banal..facut de persoane banale...daca e asa insemna ca ai facut'o si tu..commentul tau fiind unul de'a dreptul banal:))in concluzie...esti o persoana banala.. oricum...John stii care e parerea mea...dar pentru ca insisti am sa ti'o spun a2 a oara aici pe blog...In locul tau o faceam pe tipa sa aiba un orgasm real...nu unul mimat...spun mimat pentru ca nu cred ca cineva poate avea orgasm cand cel de la capatul firului are o tenta de misto in voce...si spun misto...pentru ca asta se simte in vocea ta... ironie e prea finut spus..ar fi fost interesant de vazut reactia ei...oricum..amuzant:)
    chocolate

    RăspundețiȘtergere
  4. am zis de vazut reactia ei..imi cer scuze...de auzit...:)) poate scoate niste sunete mai stridente=)) hai kiss P.s: promit sa te sun si eu intr'o seara sa vedem tot acelasi misto il vei face si cu mine?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr`adevar..poate ca sunt o persoana banala.Dar crede`ma..e de`a dreptul banal,impresionat de banal cu riscul de a ma repeta sa faci acel "sex prin telefon".In schimb nu e chiar atat de banal sa suni un tip,ma rog o tipa si sa ii spui ca vrei sa iti provoace un orgasm in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu tind sa cred ca tu nu stii ce insemna banal..comun..obijnuit...iti suna comun?>e al naibii de banal sa suni un tip in cazul meu avand in vedre ca sunt fata sa'i spui..auzi..vreau sa'mi provoci un "orgasm...real" si e de'a dreptul incitant sa suni un tip..sa'i spui..vreau sa afcem sex la telefon...asta fiind preludiul..iar apoi..cine stie poate ai parte si de "un orgasm real" cu riscul de a ma repeta:)

    RăspundețiȘtergere
  7. crezi?:)...si da,stiu ca urmeaza acel raspuns repetabil "nu cred,sunt convinsa"..Dar..incearca`ti teoria..
    Oare in care din cazuri te simti mai satisfacuta?Si nefiind pana la urma vorba numai de asta,ci de banalitatea "actului" in sine..afla ca acel preludiu va fi sarit de mult ...din toate contextele necesare transformarii tale in asa`zisa "femeie".

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca sa lamuresc, nu imi plac orgasmele "necunoscute"...

    RăspundețiȘtergere
  9. cred doar ca te precipiti si incerci in zadar sa'mi anticipezi reactia..afla totusi ca nu as fi raspuns cu "nu cred..sunt convinsa" pentru simplul fapt ca exista destule persoane ca tine sa o faca in locul meu...si nu era o teorie regret ca asa ai luat'o..cat despre intrebarea In care caz m'as simti mai satisfacuta? pentru moment nu pot sa'ti raspund pentru ca nu am incercat varianta cu sexul la telefon..dar nici nu consider ca sexul la telfon e un lucru banal... nu il reneg si repet consider ca ar fi un preludiu bun..sau mai bine zis un alt ceva..:) dar poate ca esti lipsita de imaginatie...hraneste'te in continuare cu a altora:*
    chocolate

    RăspundețiȘtergere
  10. uhhh..imi place nuanta de kinky pe care ai ales`o..Dar draga mea,intelege!Cand ai sa termini de mancat "sexul real" din gura altora [mai bine zis din auzite] ai sa intelegi de ce nu mai este necesar laudatul tau "preludiu"..Ps:e mult mai incitant si mult mai satisfacator :)..cand ai sa`l gusti provoaca`ma inca o data ca si pana acum.....So` : buy a fucking life and live it in your fucking way!

    RăspundețiȘtergere
  11. another Ps: astept replica candy:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Varianta primitivă de cybersex.
    Offf... mare-i grădina lui dumnezeu dar nu ştiu care naiba a stricat gardul căci de-acum nu-l mai sar ci trec literalmente prin el astfel de specimene...

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog