M-am mutat pe JohnCristea.RO

sâmbătă, 9 august 2008

| E inca vacanta |


Te plimbi in jurul lumii... la munte si la mare , profiti de sosele "netede" si te dai cu rolele sau stai cu prietenii la taclale si la gratare incercand sa profiti de timpul asta atat de placut. Imi pare ca timpul merge un pic mai repede atunci cand vreau sa stea si sa nu vina nimic din ce nu vreau. E o secunda mai "perversa" decat alta si imi incurca mintea, se joaca cu ea si ma trezesc ca nu am realizat cand a fugit totul de sub picioare, iar acum stau in aer. Nu pic, ci gravitez intre a dormi la propriu si a ma distra cu cei din jurul meu.

Refuz sa cred ca ce e placut trece repede si greul sta static fara mila si nu ma lasa sa ma gandesc la ce-mi place. Dar tie ce-ti place? Ce-mi place si mie ? Nu cred, dar oricum stiu ca ceva in comun... VACANTA si nu vreau sa se epuizeze atat de repede. De ce oare nu se prelungesc clipele placute. Ma oftic ca vara e frumoasa si ca nu tine tot anu'. Inca un pic si parca aud ca e septembrie... si ca incepe nebunia. Nu mai vreau nimic decat sa "lovesc" orice ticait de ceas si sa inghetze clipa...ciudat dar placut. Nu se va intampla ca nu suntem in basme si nici nu ne-am dori.

E inca vacanta ... casc si stiu ca oboseala e vinovata... ma arde spatele de la atata bronz si nici aurul nu ar fi mai scump....poate cuprul ca am auzit ca se vinde scump...

Si vara asta toti isi trag un bronz cat mai "sexy" ca sa fie mai altfel....am incercat si eu si m-am ars....la propriu ...altfel sa nu-ti zboare mintea... ca nu te las eu.

Acum vreau sa stau in fata unui microfon si sa vorbesc la nesfarsit. Narcisistul din mine nu vrea altceva. Ignor restul si profit de libertate. Fa si tu la fel...

Spor la zambete si atmosfera...

3 comentarii:

  1. si mie imi place vara...dar urasc sa stau la soare pentru ca ma inrosesc si ma ustura pielea :(

    RăspundețiȘtergere
  2. vara este cea mai frumoasa perioada din an; este perioada care se masoara in chefuri, excursii, in distractie in general

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place cum scrii...uneori mi se pare ca gandesti ca mine..vacanta? am avut 2 sapt si am profitat doar de o saptamana!poop!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog