M-am mutat pe JohnCristea.RO

luni, 6 august 2007

|Frica De Iubire|



Am sa te intreb din prima fraza ca sa nu te pun prea mult pe ganduri...iti e frica???...de ce anume???...de mine...
de ce or sa zica ceilalti despre tine...sau ai o frica in sinea ta pe care nu ti-o manifesti decat interior?

Si totusi nu ar fi grav daca aceasta frica nu ar implica iubirea...pentru ca e clar ca exista persoane care au frica de
a iubi si de a fi iubite..hmmmm...si cum e oare sa fii atat de naiv incat sa-ti fie frica de ceva frumos?

Pentru ca din cate stim cu toti iubirea e ceva special...frumos..dar mai special e sa-ti fie teama de iubire...
si sa nu vrei sa o primesti in sufletul tau..sa stii ca simti ceva pentru o persoana si sa nu te poti exprima...sau sa nu ai
curajul sa incerci din nou...din frica de a nu pati la fel ca alta data...

In momentul asta e mai complicata frica decat iubirea...iar daca sunt imbinate formeaza ceva de care te lovesti la
fiecare pas...si uneori poti citi acesta teama in ochii unei persoane..si poti sa-ti doresti sa o ajuti, sa o
indrumi, iar apoi ca rezultat sa observi ca totul a fost o simpla pierdere de sine...

Dar oare stiai ca eu si cu tine suntem singuri vinovati? Si sti oare de ce? Pentru ca mereu i-am vazut in jurul nostru ,am trait alaturi
de astfel de persoane si am avut ezitari in a le cunoste...si totusi nu uita ca te cunosc si ma cunosti...si amandoi
nu am vrut sa cunoastem frica si sa aflam cum sa scapam si pe altii de ea...

Sa-ti fie frica sa iubesti...cum suna...nu-mi vine sa cred...dar chiar asa e? ....iti e frica de iubire sau de necunoscut
de ce ar putea sa se intample fara ca tu sa cunosti...pentru ca orice iubire inseamna ceva nou..si asta insemana
ca tu trebuie sa fii obisnuit cu tot...sa vrei mai mult de la viata si sa nu te opresti dintr-o data si sa zici...stop...
mai departe nu am puterea sa merg...

Eu nu te opresc..si nici tu...ba chiar o ajutam pe acea persoana...dar oare sa fie prea tarziu....
sa se schimbe toate planurile noastre doar din simplu fapt ca nu am stiut sa ii invatam pe altii ca a iubi e firesc?

As dori..sau mai bine zis mi-as dori ca pentru o clipa cineva sa citeasca ce am scris eu..cineva care chiar are nevoie
de iubire dar acea persoana are frica de urmatoarea clipa..si as vrea sa inteleaga sau sa intelegi....ca oricat te-ai
feri sa iubesti intr-o zi o sa te trezesti...o sa zambesti...o sa ai farmec in ochii tai si ai sa observi ca te-ai indragostit
iar atunci vreau sa te aud...ca ai facut deja primul pas...si ca urmeaza si alti...o spun si-mi doresc sa fii o persoana
iubitoare care daruieste si primeste...o inima plina de iubire....

Putini sunt cei care inteleg...putini sunt cei care iubesc...multi sunt cei care se feresc si au o teama de orice...si mai
putini sunt cei care observa imprejur o lipsa de iubire...

Din aceasta clipa vreau ca tu sa uiti de frica...sa stergi aceasta teama si sa-ti doresti..iubirea...atat nimic mai mult
...si realizezi ca nu-ti cer mult...restul lucrurilor vin de la sine...

...te temi sa nu fi iubit....dar nu te teme sa iubesti...

7 comentarii:

  1. eu: crezi ca te doare ?
    eu: crezi ca ar zice ceva ai tai ?
    eu: crezi ca ai ajunge rau ?
    eu: crezi ca nu ai gasit persoana potrivita ?
    EA: sh nu e asa ?
    eu: erau niste variate !!!
    eu: eu am raspunsul la toate
    eu: daca vrei iti mai spun variante
    eu: dar iti dau un raspun la toate
    EA: ms
    eu: stiu ca vrei ,crezi ca nu se poate,nu ai curaj ?
    te pot ajuta eu ,bautura si daca chiar iti doresti ,fa ce vrei si ce consideri ca e mai bine ptr tine fara sa pui raul in fatza ,
    e simplu e ceva usor, e un inceput pe care toti il il fac ,
    Inima decide ,
    pune mina pe mine si vezi ca bat siiii bat din ce in ce mai tare
    eu: si tot un adevar era si cel ca arati f bine
    eu: si daca mai iubi te-as iubi ptr totdeuna
    EA: d unde ai scoso?
    EA: k e mijto
    eu: din Inima

    RăspundețiȘtergere
  2. ne e frica sa iubim ptr k ne frica sa suferim....shtii u e o vb"iubirea iti da aripi iubirea te omoara"..mai ales dak ai trecut prin ceva de genu ai avut inima franta ti-e greu sa o iei iarashi de la inceput si sa te daruieshti fara sa iti pese de nimica..dar cum iubirea vine fara sa te intrebe nu prea mai conteaza restu'... poti sa fi pe cele mai inalte culmi sau in cele mai adanci prapastii...oricum ar fi iubirea e un sentiment suprem si de fiekre data cand iubim e ca si cum ar fi prima oara....asha k intra in jocul iubirii k sa nu pierzi jocul vietii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Din fericire... pt k nu`mi pare rau... Am trait si eu asemenea... si fata de care ma indragostisem exact aceasta frica o simtea in ea... insa am reusit oarecum sa i`o alin... am iubit`o... insa nu se rezuma totul doar la "a iubi"...Dumnezeu spune sa iubim fara limite... e foarte adevarat.. insa intr`o relatie trebuie sa ai si un cuvant de spus cand ceva nu`ti convine.. si exact asta am patit eu... totul a fost frumos in ochii mei pana mi`am dat seama k de fapt nu fac bine k nu`i reprosez niciodata nimic... din alta frica... din frica de a nu o pierde pe de o parte si din frica de nu o rani pe de alta parte. Insa marele ei defect e incapatanarea...si da.. pot spune k ii invaluie inima. Si datorita acestui defect eu incepusem sa nu mai simt afectiune... dragoste si sentimentul acela de siguranta din partea ei... si datorita incapatanarii fara margini, ea se considera victima mereu... si tot eu sunt cel care greseste. Poate k intr`o zi isi va da seama ce anume a pierdut si cat a gresit... insa s`ar putea sa fie prea tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  4. NU cred ce e frik de iubire,pt ca de iubire nu scapi,cand vine vine si nu-i poti spune stop,iubesti si atat,esti iubit,te indragostesti si cand se intampla asta nu poti face nimik sa te opui,si dak te opui iti faci rau singur,pt ca iubirea e ceva nemaipomenit de frumos,sa ai pe cineva sa te iubeasca,sa aiba grija de tine,sa se gandeasca la tine,sa aiba nevoie de tine,in care sa ai incredere si in care sa te poti baza,e ceva nemaipomenit,nu te simti singur delok,chiar dak poate in jurul tau nu ai pe nimeni altcineva,dar ai iubirea,si dak ai iubirea esti ferikit,si ai pe cineva alaturi,ai totul...dar frik vine din cauza suferintzei,pt ca viatza ne aduke bune si rele,dam peste ferikire si suferintza,si invatzam din experientze. Dak dai peste suferintza,peste tradare,peste dezamagire,peste iluzie,doare,doare foarte tare,si cu timpul aceasta rana poate trece exterior,dar ianuntru iti ramane un fel de cicatrice,si aceasta cicatrice iti lasa frik,frik de a suferi din nou,frik ca acea rana se va redeschide intr-o buna zi,cand credeai ca iubirea e ferikirea si e totul pt tine,si cand te trezesti singur si fara baza,fara persoana pe care tu o credeai ca era jumatatea ta langa tine...si in plus cand iubesti ai si frik de a pierde acea persoana,ca nu iti imaginezi cum ar putea fi viatza ta fara ea,cand inima ta face bum bum numai pt ea...

    RăspundețiȘtergere
  5. poate nu e vorba de frica de iubire ci doar de a suferi...pentru ca...fiecare cred ca trecem prin dezamagiri...apare o persoana pe care crezi ca o cunosti,te face sa ai incredere in ea,ajungi sa tii la acea persoana sau chiar sa o iubesti si cand este mai frumos apare ceva si dispare totul,iar tu suferi..poate pentru un timp scurt sau lung...eu cred ca e vorba de frica de suferinta,de dezamagire nu de iubire...iubirea e un sentiment foarte frumos...sau mai rau este cand te indragostesti de persoana care nu este indragostita de tine...de multe ori se intampla asa...ca tie sa iti placa de cineva care nu iti da atenti...sau de ce nu invers...apare cineva care pretinde ca te iubeste dar tu nu ii poti corespunde...te simti cam aiurea ca tu nu vrei ca acea persoana sa sufere...tu nu esti vinovat ca ea simte ceea ce simte si tu nu ii poti corespunde...dar totusi...parca te simti vinovat,nu?multe lucruri mai sunt de spus dar ma rezum la atat.pop:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. frica de iubire =(definitie) o frustrare, negarea Eu-lui tau !
    Nu esti iubit si te intrebi de ce? Te-ai intrebat daca tu macar faci ceva ca sa fi iubit? Probabil vei gandi ca DA! dar iti spun ca te inseli! E greu sa accepti dar asta e adevarul, tu esti vinovat!
    Iubeste-te si vei fi intotdeauna iubit!
    Nimeni nu te poate face fericit mai mult decat Eu-l tau , asta e adevarata cale spre fericire...
    Cheia (solutia) este : Iubeste o persoana la fel cum te iubesti pe tine si nu mai mult! Iar atunci vei intelege totul!

    Sa pui pe primul loc in viata ta pe altcineva in afara de tine , vei considera ca e altruim,dragoste , sacrificiu dar defapt e chiar egoism. Si din nou vei nega si probabil ma vei contrazice...
    A face totul nu mai pt o persoana inseamna defapt k tu vrei sa fi rasplatit pt dragostea ta intr-un fel sau altu. In tine ceri dreptul la castig pt toata daruirea..
    Iubeste-te! si vei fi iubit....TU esti important ! Tu pt tine ! si cand te vei iubi iti garantez ca dragostea la usa ta va bate ....zilnic!
    Bucura'te de tine .... Nr 1 in viata ta nu va fi NICIODATA ocupat etern de nimeni in afara de persoana ta. E doar o invitatie la ceea ce te temi mai mult ...
    Ia-o ca pe o scara de la 1 la 9...Daca urci mai sus de 1 ....vei reajunge la nr 9 ..Si asta inseamna sfarsitul
    De ce te temi mai mult de aia vei avea parte
    Locul 2 e pt altii ....dragostea adevarata inseamna o lupta eterna intre locul 1 si 2 ...De tine depinde sfarsitul unul razboi
    Sper ca vei intelege ... Multa dragoste va doresc si fericire!
    Cu lacrimi de fericire va spun din suflet ca in sfarsit am inteles
    Jolly

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog