M-am mutat pe JohnCristea.RO

duminică, 19 aprilie 2009

| Ce-i comercial lui Dumnezeu nu-i place |


Pastele a devenit mai mult decat o sarbatoare, a schimbat o lume'ntreaga si a pus pe jar benzinariile vrand sa faca o lumina si mai mare. Multi s-au "implicat" fara sa dea importanta cu adevarat, lumanarile au avut vanzari in numar record, iar manelistii au fost inlocuiti de televizoarele date la maximum pe o televiziune ce difuza "Invierea".

Cosmote-ul a incins traficul sms-urilor si s-a bucurat de caldura la propriu. Nici Vodafone-ul sau Orange-ul nu au fost mai prejos, doar ca ele sunt mai greu accesibile pentru vremurile astea.

Apelurile au fost mai putine decat in alti ani, lenea l-a invatat pe roman cum sa dea un "mass", iar toata lumea sa se "bucure" de acelasi banal mesaj.

Ca sa fie cu totii crestini adevarati, dupa Lumina au aplicat un party de nopti nelimitate. Alcool prin vene si oua semiciocnite. Berea mult prea calda a fost inlocuita cu vinul rosu si pacea sufleteasca cu zgomotul infernal a catorva boxe cumparate de la bazar.

"Halitorii" nu s-au abtinut prea multe clipe. Si "kilogramizarea" a inceput.

Maine un majorat, apoi un baieram, un chiul, o betie, cateva pitipoance aruncate in bratele tale pe timp de criza si Sfarsitul vine.

Prezervativul lipseste pentru ca nu mai e la moda, se poarta blowjob-ul si laudarea de dupa.

Mi-e sila, imi pare rau, dar asta nu se numeste Paste. O multime ce se indoapa si urla ca nebuna.

Si a fost necesar un cumul de doi, trei prosti, iar efectul s-a dus spre comercial.

Stingeti lumina, eu vreau sa dorm!

9 comentarii:

  1. Citeam si parca vedeam seara trecuta a mea:)

    L-am petrecut la tara..pentru traditie:) Si traditie ia de unde nu-i:| O slujba scurtata k deh, ne e lene sa stam ore sa ascultam preotul si adevarul e k si lui ii e lene sa vorbeasca.

    A luat toata lumea Lumina si apoi hai sa dam bautura pe gat;)

    Asa da Paste fericit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda....pacat ca traditia s'a dus....eu tocmai de aceea nu merg la Inviere.....nu suport prostia din jurul meu...prostia ccelor de varsta mea....fac galagie,vorbesc urat....si asta cu dusul la club dupa mi se pare cea mai mare prostie.....poate sunt eu prea invechita....cine stie..

    RăspundețiȘtergere
  3. pai doar o data mananca si romanu bine(de parca nu ar mai fi zile frate da` vba aia azi ti-e bine maine te vaiti de CRIZA)---shalala s a dus traditia(imi vine sa urlu), deci unde ramasesem sa curga vinul rosu-aprinzator de pasiuni(cum spui tu fara caciulitza ca au venit caldurile), zi-le frate` cu maneaua imputita ca ei nu au stiut niciodata semnificatia Pastelui, si eu voi inchide fereastra(ca la mn in fata blocului sare maneaua p masa vecinului care are o casa vizavi-cred ca ii arunc cu sticla in cap-ma innebuneste).
    apropo andrar-aseara au fost inchise cluburile p aici:)) spre supararea unora care nu mai stiau unde sa se mai duca.
    CONCLUZIE: TOTUL TINE DE EDUCATIE ;)

    ps:B.C.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am zis ca "stomacul" meu e special si nu inghite multe.Eu am refuzat sa las comercialul sa-mi transforme Pastele si pana la ora asta am reusit.Exceptand faptul ca acum sunt pe net,Pastele la mine a fost exact ca in copilarie,incepand cu spalatul pe ochi cu aiazma si banutul de argint(stiu ca nu devin rosie ca oul,dar uite ca eu vreau sa pastrez traditia),pana la cititul unei rugaciuni ca atunci cand eram mici.Referitor la mancare,sincer nu cred ca poti "hali" asa mult,mai ales daca ai tinut post,dar fala si fastul.Am multe de spus pe tema asta,dar nu are rost sa scriu aici,trebuia sa imi fac blog daca era,doa atat mai vreau sa-ti zic: am sa devin iar "ciudata" satului,pentru ca am sa zic "HRISTOS A INVIAT"pana la Inaltare si or sa se mire si batranii(am experienta anii anteriori).Asa ca uite ca se poate si de una singua.Apropo prevenind cunoscutii,nu am primit massuri,nici sms stas.Scuze pentru comentariul prea lung.alice

    RăspundețiȘtergere
  5. cata dreptate ai;)
    eu am fost la Sfanta Biserica,am luat lumina am mai stat putin..am ciocnit si apoi am mers acasa..:)..am mai stat putin cu familia si nani:)

    RăspundețiȘtergere
  6. eii bn si Orange`ul s-a bucurat de muuulte sms-uri trimise...

    RăspundețiȘtergere
  7. intai de toate hristos a inviat!eu una mi-am petrecut pastele in familie alaturi de cei dragi ar trebui sa ne gandim mai mult la semnificatia acestei sarbatori si sa ne dam seama de greselile noastre si macar sa incercam sa fim mai buni nu sa vedem in aceasta sarbatoare ca fiind o distractie cu multa mancare si alcool.cu drag adriana

    RăspundețiȘtergere
  8. ah...parca ma vad cand mam imbatat si am intrat in biserica cu inca un tovaras de al meu(aman2 beti)si faceam panarama pe acolo=))...sa luat o baba de noi si atunci am gandit si eu ca nu e bine ce fac si am plecat de acolo...dupa la rand cand sa iau pastele eu ii impingeam pe toti :)) ca nu puteam sta bine in picioare =))

    RăspundețiȘtergere
  9. @alex Nu te condamn, dar nici nu te apreciez.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog