M-am mutat pe JohnCristea.RO

sâmbătă, 14 februarie 2009

| Te iubesc, doar de Valentine's Day |


Azi e ziua aia minunata in care toti se simt iubiti si in care ceva pluteste in aer. In America e atat de frumos incat trebuie sa privim pe harta si sa ne dam seama ca noi pasim prin Romania.

Ne-am obisnuit sa aratam o particica din noi doar atunci cand avalansa de publicitate ne indeamna la ceva. Toti au ceva de castigat, iar massmedia se lauda cu si mai multi bani zilele astea si cu o promovare din plin.

Mai tii minte acel "te iubesc" subtil pe care il puteai sopti oricand, atunci cand simteai, cand sperai ca doar o ea sa te auda si simteai cand excesivul nu-si avea locul.

Am un zambet pe chip pentru ca sarbatorile de genu' asta au o farama de efect, dar asta pana a doua zi cand certurile revin, cand el da in ea, sau o inseala, cand romantismul se duce si un pahar cu apa e mai bun, cand nu suporti si cand iti dai seama ca nu e iubire.

Pentru seara asta pun pariu ca i-ai pregatit ceva din categoria "special". O sa va retrageti doar voi doi intr-un loc necunoscut, o sa fugiti din locul asta, o sa vreti sa numarati toate stelele de pe cer si sarutarile sa completeze nestirea, o sa fie ceva romantic, iar nepasarea o sa va aduca furnicaturi si tachinarea isi va face rostu'. Vroiam sa-ti zic ceva si de ploaie, dar poate nu e momentul potrivit, iti dau prea multe idei si vreau totusi sa vad originalul.

De Dragobete nici nu mai spun mare lucru, deja s-a cam uitat, buretele bine udat poate sterge si o minune.

Nu am ura pe Valentine's Day, dar nici nu ma impac cu fenomenu', e unu' fals, comercial si parca scopul adevarat e uitat undeva si concetrat doar pentru un simplu " te iubesc ".

Noi uitam sa iubim si ne ametim printre fenomenul majoritar, nu stam intr-o lume a noastra unde s-o chemam si pe ea, suntem egoisiti si facem ca si ceilalti.

Eu inca sunt adormit, ametit, nu am baut nimic si totusi vroiam sa scriu ceva despre ziua de azi, cica una mareata. 

Promit ca pe seara am sa-ti dau un rezultat la ceea ce s-a intamplat cu-adevarat.

Pana atunci te poti juca, poti avea aripi, iar cupidon sa iti aleaga iubirea, chiar si pentru o zi.

11 comentarii:

  1. foarte greu gasim astazi iubire adevarata...incercam sa zambim ,sa aratam ca suntem fericiti si iubiti doar asa "de ochii lumii"..o lume falsa e in ziua de azi si incercam si noi romanii sa luam ceea ce ni se pare mai frumos de la straini k na am intrat in ue si sa ne dam mari ca avem si noi sarbatori straine..sa zicem in scarba.."te iubesc" de Valetine's Day..dar asta e realitatea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. azi e ziua in kre pana si nea gheorghe din varful dealului o iubeste p maria lui,dar maine or sa uite si-or sa inceapa iar cu "alintarile"(fa,ma,porcule si etc);e ziua in kre o sa ptimesc iar zeci de massuri de dragoste(inclusiv de la varul sotului verisoarei mele,p kre l-am vazut odata in viata akm 20 de ani)...urasc falsitatea cel mai mult,dar asta e lumea in kre traim...astept cu nerabdare ziua recunostintei:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Te iubesc doar azi, iar maine te ignor ca de obicei... ce e rahatul asta?? Suntem niste ipocriti. Dar asa ne-am invatat. Sa ne... traiasca obiceiurile...

    RăspundețiȘtergere
  4. După Valentine's Day, nu mai rămân te iubesc'uri. De-aia nu preţuiesc românii Dragobetele. :))
    Frumos ai scris
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca status-ul meu de pe messenger ti-a aratat ca sunt cam de aceeasi parere cu tine.

    E trist sa observi ca oamenii au ajuns sa-si exprime iubirea doar impinsi de la spate de o sarbatoare si ca nu fac asta zilnic. De aceea si suntem atat de nefericiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic k si pentru o clipa de dragoste(poate nu e dragoste,pt k cel mai probabil nu stiu ce inseammna dragostea,dar pt aceea clipa de fericire,acel moment in care atunci knd il vezi tresari.iti tremura picioarele si simti k te topesti knd te saruta,pt aceea clipa knd ai vrea sa il strangi atat de tare in brate incat sa simti k va contopiti)consider k merita orice,de la imprumutarea unei sarbatori,practic a unui nume pt k in fond si la urma urmei fiecare sarbatoreste in felul sau aceasta zi,esenta e sa fiti impreuna si sa simtiti"adevarata dragoste",sa va simtiti ambii iubiti,nu toata lumea isi face cadouri de valentine's day,altii poate nu au bani ,altii poate sunt la munca si nu au timp pentru a alege un cadou deosebit(pe masura sentimentelor sale) pentru persoana iubita si sarbatoresc totusi in pat.....facand dragoste........fiecare se iubeste in felul sau.
    IUBITI-VA MULT!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. E al zecelea blog pe care intru (inclusiv al meu) şi pe care citesc părei anti-"Velăntains Dei"...
    Spunea cineva pe-un blog că au rămas doar cocalarii şi piţipoancele să sărbătorească ziua de astăzi. Dacă-i aşa... înseamnă că deja e o sărbătoare mondială.
    "buretele bine udat poate sterge si o minune" - îmi place asta (deşi din punctul meu de vedere nu există minuni).

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ca toata lumea e de acord cu tine, implicit si cu mine, toata lumea tipa sus si tare ca vai cat de ipocriti sunt (da, si eu am facut asta) si cu toate astea, sf valentin inca exista, inca e sarbatorit, inca sunt cumparate chestiile de prost gust si inca este ziua in care ne iubim de nu mai putem. Nu ii se pare nimanui ca ar fi ceva suspect aici? Este bine, in schimb, ca stim sa zicem exact ce trebuie ca sa dea bine. Sper sa nu o ia nimeni personal, nu asta era intentia. E doar o observatie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau sa va spun ca la noi Sf Valentin calendaristic a fost pe data de 10 FEBRUARIE deci nu va mai stresati cu data de 14 februarie ;) urasc sa aud ca noi imprumutam asa zise sarbatori de la altii cand la noi EXISTA dar in alte zile si unii habar nu au de ele(se vede pe ce lume traiti)...cat despre dragoste..."iubeste ma astazi iubeste ma maine....iubeste ma dulce ca un inger...1000 de ani nu mi ar ajunge sa te iubesc" spunea Andra intr o melodie de la Olala reluare ascultat in minutul asta minutul 32 dupa ora 12 duminica15 februarie :D Blossom.C

    RăspundețiȘtergere
  10. viata e simpla daca ai ocazia sa ai o parttida de sex mai bun da-l dracu de dragobete ,pina la urma totul e un pretext ,si daca cu un pretext te simti bine toata noaptea ,crezi in sf valentin cine e ala ,ideea e ca sf valentin ne da un aport de a face sex ,sau de a face sex intelectual

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari dude..merita toate felicitarile blogul :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog