M-am mutat pe JohnCristea.RO

marți, 15 aprilie 2008

| Cunoscand alti bloggeri |



Ok...deci duminica dupa o emisiune zic eu destul de ok...a urmat o intalnire destul de scurta cu niste bloggeri foarte ok care au avut ceva de spus si care au in orice moment ceva interesant si pentru cititori.

Micii scriitori pot ajunge mari in orice moment deoarece au talent si stiu sa invarta vorba cat sa creeze agitatie, iar agitatia duce la o forma numita mai nou "audienta" sau crestere a traficului...nu rutier ci de populatie activa pe un anumit blog.

Ziceam ca o intalnire destul de scruta pentru ca am intarziat destul de mult...deci vina imi apartine in totalitate.Nu am putut sa cunosc fiecare persoana in parte asa cum am vrut pentru ca timpul a avut ceva cu mine.Oricum e prima data, deci mai sunt si alte ocazii.

Locul de intalnire a fost la Jazz Cafe ...undeva in Ploiesti, intr-un loc destul de linistit in care exista lucruri de care sa te bucuri, o atmosfera placuta si muzica pentru discutii ...daca se intelege la ce vreau sa ma refer.

Un loc chiar romantic pentru cei ce au lucrul asta in sange .

Prezent la aceasta intalnire a fost si Catalin Sandu responsabil cu dedicatiile la RadiOK , Zorin care mi s-a parut ca are un spirit de convingere destul de avansat si mai multi...nu le-am retinut minte exact numele...

De azi incep sa citesc cat mai multe blogg-uri pentru ca observ ca fiecare are ceva ce-mi place.Cel mai mult mi-a placut blog-ul lui Zorin ...imi place pana si domeniul e scurt, la obiect si se retine foarte repede.(e comercial)

Daca se poate la cat mai multe manifestari de acest gen si care sa dureze cat mai mult si sa fie prezenta multa lume chiar si tu cel care citesti .


...astept cu nerabdare in orice clipa sa cunosc ceva nou....

3 comentarii:

  1. super tare! trebea' sa scrii si u ceva despre, normal! totusi sunt inca suparata p tine ca nu m-ai luat si p mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari caci esti singurul care a simtit altfel. Citindu-ti postul, ma simt si mai rusinata de tot... ai grija de tine... pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost o intalnire?...frumos,rusine sa imi fie...dar poate alta data.si in mare,interesant blog ai[din pacate,sau lipsa de timp,eu nu ma dedic atat de mult blogului...dar cand o fac,incerc sa imi transpun acolo,propriile sentimente].O zi buna si o seara poate la fel[see ya].

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta, parte din blog